مسئولان كمترين توجه را به قشر داروسازان دارند

با اينكه رشته داروسازي بيشترين توليد علم در كشور را به خو اختصاص داده است اما كمترين توجه مسئولان به قشر داروسازي بوده است.

به گزارش خبرنگاربهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دكتر پور حيدر بازرس هيئت مديره انجمن داروسازان ايران در نشست خبري اعضاي هيئت مديره انجمن داروسازان ايران كه امروز 27 آذر برگزار شد گفت: دركشورمان به قشر داروساز كه به اذعان مقامات بيشترين توليد علم را در كشور داشته و در عرصه بين المللي نيز بيشترين مقالات علمي را به خود اختصاص داده است مسولان كمترين توجه رامي كنند.
وي با بيان اينكه كمترين توجه به قشر داروساز شده است افزود: سازمان تامين اجتماعي در پرداخت ،هميشه تاخير داشته است و هيچ آيتم جبراني نيز براي دير پرداخت ندارند.
پور حيدر تصريح كرد: عمده شركتهاي تامين دارو متعلق به سازمان تامين اجتماعي است و از داروخانه ها براي هزينه دارو چك 2 ماهه مي گيرند در صورتي كه سازمان تامين اجتماعي گاهي 7 ماه نيز در پرداخت تاخير داشته است
بازرس هيئت مديره انجمن داروسازان ايران اظهار داشت: سود دارو در چند سال اخير افزايش نداشته و در بسياري موارد نيز كاهش داشته است درحاليكه در اين گير و دار همزمان با كاهش سود دارو ماليات داروخانه ها نيز افزايش پيدا كرده است./ع
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار