23 اثر پویانمایی به جشنواره جام جم اضافه شد

اضافه شدن 23 اثر پویانمایی به جشنواره جام جم، پخش مستند "رنگین کمان" از شبکه چهار و پخش "دروازه جنگ" از شبکه یک از تازه‌ترین اخبار تلویزیون محسوب می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، 23 اثر پویانمایی به بخش داوری اولین جشنواره جام جم اضافه شدند. بر اساس تصمیم هیات داوری بخش پویانمایی جشنواره جام جم تعداد آثار راه یافته به بخش مسابقه به 95 اثر افزایش یافت.

- علاقمندان به فیلم‌های مستند می‌توانند 28 آذر بیننده دو مستند برگزیده دیگر از شبکه های چهار و مستند سیما باشند. مستند "رنگین کمان" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ایرج عرب‌زاده یکتا از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

همچنین شبکه مستند سیما نیز "روایتی از مشروطه" را به روی آنتن خواهد برد. این مستند برگرفته از مجموعه‌ای پنج قسمتی است که در آن قصه انقلاب مشروطه در بستر مکان‌هایی که رخدادهای مختلف انقلاب در آنها به وقوع پیوسته روایت می‌شود.

- دفتر نمایندگی صدا و سیما در لبنان مجموعه مستند" حجاب من، آزادی من" را برای پخش از سیمای فرانسوی شبکه سحر تولید می‌کند.

- سعیده ذاکری معتقد است آثار با کیفیت بالا و قابل ارائه در سطح بین المللی در جشنواره تلویزیونی جام جم حضور دارند.

- "کودک و استاندارد" عنوان مجموعه برنامه‌ای به تهیه‌کنندگی مجید قناد است که علائم استاندارد و کیفیت کالا را به زبان کودکانه برای بچه ها بازگو می‌کند. این برنامه هر روز از ساعت 16 به مدت 10 دقیقه از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

- "روزهای خوب جوانی" عنوان مجموعه برنامه ای از شبکه دو سیماست که تصویرگر خاطرات دوران سربازی چند جوان خواهد بود. این برنامه از 27 آذر ماه از این شبکه پخش می‌شود.

- گروه تلویزیونی ارتش مستند گزارشی خود را بر روی آنتن شبکه یک سیما خواهد داشت. در این برنامه سفر دوازدهمین ناو گروه اعزامی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به دریانوردی در آبهای آزاد به همراه دانشجویان سال چهارم دانشگاه علوم دریایی امام خمینی پخش می‌شود. این برنامه چهارشنبه 30 آذر ماه ساعت 13:40 از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

- گروه تلویزیونی روایت فتح مستند دروازه جنگ را بر روی آنتن شبکه یک سیما خواهد داشت. این مستند امشب 27 آذر ماه ساعت 20:10 از این شبکه پخش می‌شود.

- برنامه "خط عشق" با بررسی جایگاه و خط نستعلیق هر شب از شبکه آموزش روی آنتن می‌رود. این برنامه به تهیه‌کنندگی سید محمد مناجاتی تهیه شده است.

- روایتی از شهید تندگویان در مستند "درس چهارم" اول دی ماه ساعت 18 شبکه یک پخش می‌شود. این فیلم درباره شهید محمدجواد تندگویان (وزیر نفت دولت شهید رجایی) و محصول گروه حماسه شبکه یک سیما است./ی2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار