وزیر ورزش:

از هر تصمیم فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی حمایت می‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: این اطمینان را به سرپرست فدراسیون فوتبال داده‌ایم که وزارت ورزش از هر تصمیم فنی فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال قاطعانه حمایت می‌کند.

 حمید سجادی  در حاشیه تجلیل از مدال‌آوران پاراالمپیکی در مشهد در جمع خبرنگاران گفت: وزارت ورزش در کنار فدراسیون قرار دارد و از آن حمایت می‌کند و با هر گزینه سرمربی تیم ملی فوتبال، چه ابقای کادر فنی و چه تغییر آن  یا انتخاب گزینه داخلی  یا گزینه خارجی،  یا با هر نوع قرارداد و مبلغی موافقت می‌کنیم.

او گفت: برای تعیین سرمربی تیم ملی منتظر نظر فدراسیون فوتبال هستیم، وزارت ورزش نظر فنی نمی‌دهد و مطابق قرار قبلی، بناست امروز  جلسه مشترک هیات رییسه فدراسیون فوتبال و کمیته فنی برای انتخاب سرمربی برگزار شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با هر تصمیم فدراسیون فوتبال اگر نشات گرفته از مسائل تحلیل شده فنی و کارشناسی باشد، موافقیم و وزارت ورزش و جوانان به انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال احترام می‌گذارد.

سجادی گفت: معاون اول رئیس جمهور مسئول کمیته ویژه رقابت‌های جام جهانی فوتبال قطر است و دولت از زوایای مختلف اقتصادی، فرهنگی و فنی از تیم ملی فوتبال در مسابقات جام جهانی قطر حمایت می‌کند.

او گفت: بنا بر سفارش رییس جمهور، وزارت ورزش هیچ محدودیتی برای حمایت از تیم ملی فوتبال ندارد، آیت الله رییسی تاکید کرد وزارت ورزش و جوانان از هیچ خدمتی در راستای یکپارچگی، هماهنگی و تقویت شرایط روحی و جسمی تیم ملی فروگذار نکند و هر اقدام لازم در این خصوص را انجام دهد.

وزیر ورزش و جوانان گفت:  حکم مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی صادر شده است و به زودی حکم مدیر کل علی اکبر هاشمی جواهری به او  ابلاغ خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.