معاون وزیر ارتباطات:

هوشمندسازی شبکه در دستور کار پست قرار گرفت

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی گفت: رفع دغدغه معیشتی کارکنان، هوشمندسازی و تحول دیجیتال به عنوان سه اولویت دولت در دستور کار شرکت ملی پست قرار گرفته است.

محمود لیایی در حاشیه گردهمایی مدیران پستی سراسر کشور به میزبانی کرمان گفت: این سه اولویت اصلی توسط مقام عالی وزارت ارتباطات برای شرکت ملی پست مشخص شده که آن را با تمامی توان اجرایی می‌کنیم.

وی اظهار داشت: باتوجه به رتبه نخست استان کرمان در بین شبکه پستی کشور، امروز در اینجا حضور پیدا کردیم تا از نزدیک وضعیت پست این استان را رصد کنیم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ظرفیت‌های مناسب پست استان کرمان در سامانه ملی روستا بازار گفت: این استان به احتمال فراوان به عنوان یکی از استان‌های پیشرو در پروژه روستا بازار انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: باتوجه به ظرفیت صنایع دستی و ظرفیت‌های خاص این استان امیدوارم بتوانیم سامانه روستا بازار را در این استان آغاز کنیم.

لیایی افزود: سورتینگ هوشمند در برنامه هوشمندسازی شرکت ملی پست قرار دارد، لذا سورتینگ و تجربه مبادلات هوشمند در کرمان نیز همانند چند استان دیگر به سرعت راه اندازی می‌شود.

وی یادآور شد: تحول دیجیتال، طراحی فرآیند دیجیتال مبتنی بر چند فناوری نوین است که در دستور کار استان کرمان قرار گرفته، همینطور بحث ساماندهی موضوعات مرتبط با موزعین و رهسپاری کامیون‌ها و جمع آوری سامانه جامع برای هوشمندسازی در استان‌ها پیگیری می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اسلاعات همچنین امروز ضمن حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد و در بیت الزهرای شهید سلیمانی با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان و جمعی از مدیران پستی سراسر کشور دیدار کرد.

برچسب ها: هوشمندسازی ، سورتینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۴۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
آره ، هر کی میخواد بار بیمه بشه غالبا مجبوره کارتن پست بخره و این برای فروشگاه های اینترنتی بسیار باعث ضرره ... کالا با کارتن محکم کارخانه ، ولی چون متصدی دریافت در صورت آسیب بار درصدی جریمه میشود دیگر توجه ندارد و فقط میگه باید تو کارتن پست بزاریم و یک کارتن برای مثلا یک بار متوسط 50 هزار تومان !!!!!!!!!!!! کلی پیگیری کردیم و معاون یک قسمت بررسی کرد گفت کارتنش خوبه فقط کمی با تکه کارتن تقویت میکنیم که گران نشه ... بعد از چند وقت باز فراموش شد و بار قریب به یک ساعت در پست چرخید این متصدی اون متصدی و آخرش هم بیمه نکردند ...

رسانه محترم خواهش میکنم پیگیری نمایید ... پیگیری اشخاص به هیچ جا نرسیده
آخرین اخبار