فضای مجازی باید مدیریت و کنترل شود

جلسه شورای فرهنگ عمومی کوهبنان با حضور نماینده، امام جمعه، فرماندار کوهبنان در فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان گفت: دشمنان با تمام قدرت در برابر ایران اسلامی ایستادند، اما راه به جایی نمی‌برند شاهد بودیم که در جریان اغتشاشگران اخیر وارد عمل شدند، اما باز هم منفور مردم شدند.

او افزود: با جهاد تبیین باید خدمات نظام اسلامی را برای جوانان و نوجوانان بیان کنیم و خیانت‌های رژیم یهلوی را بیان کنیم که داشتن معرفت و بصیرت در این دوران ضروری است.

امام جمعه کوهبنان افزود: ۱۳ آبان روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی را در پیش داریم باید خباثت دشمنان و بدخواهان را برای نسل جوان تبیین کنیم .

 عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم کوهبنان درمجلس گفت: امروز کشور‌ما بیش از هر زمان دیگری نیاز به توجه به تعلیم‌و تربیت دارد برنامه ریزی ۱۳ آبان به گونه‌ای باشد که روشنگری دانش آموزان را در برداشته باشد.

او بیان کرد: امروز دانش آموزان ما نیاز به آگاهی دارند، چون شبکه‌های معاند مجازی تمام تلاش خود را برای جلب توجه دانش آموزان و تشویش اذهان جوانان معطوف کرده است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: دانش آموزان باید با کم و کیف اهداف شوم فتنه گران و دشمنان آگاهی پیدا کنند و به هر نحو ممکن باید فضای مجازی مدیریت و کنترل شود، برای مدیران فضای مجازی جلسه بگذاریم تا با تحرکات بیگانه روی دانش آموزان دچار مشکل نشود.

او تصریح کرد: اکثر تحریکات فتنه گونه دشمن از طریق فضای مجازی شکل می‌گیرد لذا بابد باب فتنه را بر روی دانش آموزان و جوانان خود ببندیم و منویات مقام معظم رهبری را همواره سرلوحه امورات خویش قرار دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار