واکنش معاون استاندار کرمان نسبت به تقطیع سخنانش توسط شبکه‌های معاند

معاون استاندار کرمان به تقطیع سخنانش توسط شبکه‌های معاند واکنش نشان داد و گفت: جنس و مخاطب فتنه اخیر متفاوت است و با حمله ترکیبی دشمن مواجه هستیم.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان پیرامون سؤوالاتی که جامعه می‌پرسد که علی‌رغم محدودیت اینترنت و دستگیری لیدرهای اغتشاشات و آمدن مردم به کف خیابان برای دفاع از نظام، چرا هنوز آشوب‌ها ادامه دارد، اظهار داشت: جنس و مخاطب این فتنه متفاوت است، یک نوجوان هیجان‌زده را فردی تحریک می‌کند کف خیابان می‌آید.

وی ادامه داد: جنس حمله دشمن هیبریدی (ترکیبی) است و همه ظرفیت‌های خود را پای کار آورده و مقام معظم رهبری ناظر به این اتفاقات هشدارهایی دادند و خطرناک‌تر از تحریم، تحریف را دانستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نسبت به اینکه دهه‌هشتادی‌ها شگفتی‌ساز هستند، تصریح کرد: به‌واسطه اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند«اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»، نابودی اسرائیل توسط این نسل رقم خواهد خورد.

لازم به ذکر است: رحمان جلالی ابتدای سخنانش اشاره به سؤوال جامعه دارد و می‌گوید: جامعه می‌پرسد «چرا با وجود محدودیت اینترنت و دستگیری لیدرهای اغتشاشات بازهم آشوب‌ها ادامه دارد»، و در ادامه، چرایی آن را توضیح می‌دهد، اما شبکه‌های معاند سؤوال جامعه را به رحمان جلالی نسبت می‌دهند و بخش دوم سخنان وی را که توضیحاتش در خصوص حمله ترکیبی دشمن بوده را تقطیع می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار