حجت‌الاسلام حسین طائب:

دشمنان قصد داشتند نور انقلاب را خاموش کنند

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به دنبال درگیری اجتماعی و سپس شکست اقتدار نظام اسلامی بود و قصد داشتند نور انقلاب را خاموش کنند.

حجت‌الاسلام حسین طائب ظهر امروز در همایش بصیرتی فرهنگیان با عنوان طلایه داران تبیین با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک تهدید برای آمریکا است اظهار کرد: آن‌ها به دنبال مهار انقلاب هستند و در این راستا زمانی به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند و موفق نشدند.

او با اشاره به شکست ترفند آمریکا در براندازی نظام گفت: آنان دیدند انقلاب اسلامی در منطقه پیش می‌رود و مهار و کنترل انقلاب اسلامی در دستور کار قرار دادند.

طائب با بیان اینکه ایجاد ناامنی و اغتشاش در نظام اسلامی در دستور کار استکبار قرار گرفت افزود: استکبار جهانی، برای براندازی نظام اسلامی ایران چند راهکار مورد توجه قرار داد که بی‌ثباتی در کشور‌های منطقه و اغتشاش در داخل ایران اسلامی از جمله آن بود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: اکنون استکبار جهانی، انقلاب اسلامی را سومین چالش برای آمریکا و یک تهدید جدی برای خود می‌داند.

او ایجاد ترس در خواص و بی تفاوتی عامه را از جمله برنامه‌های دشمنان در نظام اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: شکست اقتدار امنیتی و سیاسی، شکل‌گیری هرج‌ومرج اجتماعی، تشدید نفرت و کینه در میان اقوام و مذاهب و بین مردم با حاکمیت، شبهه‌افکنی از طریق طرح سوالات راهبردی، عملیاتی، تاکتیکی و تکرار سوالات و ابهامات با پاسخ‌های ناقص و دروغ از جمله این اهداف است.

طائب،  فشار معیشتی، ایجاد مشکلات اقتصادی، اجتماعی را از برنامه دشمنان دانست و خاطر نشان کرد: دشمنان سعی داشتند با فشار معیشتی تقابل اقتصادی، اجتماعی ایجاد کنند، اما موفق نشده و گفتند تصورشان اشتباه بود، از طرفی دیدند کفه حجاب اجباری سنگین‌تر از حجاب اختیاری است و شکست خوردند.

او افزود: دشمن به دنبال کشف حجاب نبود بلکه هدف آنان درگیری اجتماعی و سپس شکست اقتدار نظام اسلامی بود و قصد داشتند نور انقلاب را خاموش کنند، اما موفق نمی‌شوند.

طائب یادآور شد: آن‌ها متوجه هستند که ایران اسلامی در راستای هم‌افزایی حاکمیتی در حال بازگشت به دهه ۶۰ و هم‌افزایی برای خدمتگزاری به مردم در حال شکل‌گیری است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: با توجه به فشار‌های دشمن آن‌ها متصور بودند که ایران به جایی می‌رسد که باید نفت خام بدهد و به جای آن آب، دارو و غذا بخرد، اما دیدند که دولت سیزدهم طرح هدفمندسازی یارانه‌ها را انجام داد و به این صورت اتصال نفت را به غذا و دارو قطع کرد.

طائب با اشاره به خرید گندم به قیمت ۱۳ هزار تومان از کشاورز گفت: سال گذشته شش  میلیون تن گندم وارد و ۴.۵  میلیون تن نیز از کشاورز خریداری شد، اما امروز بدون کشت پائیزه تاکنون ۷.۵ میلیون تن گندم خریداری و به این ترتیب انتظار می‌رود تا سال آینده از وارده کننده به صادر کننده تبدیل شویم.

او گذشت از بحران کم آبی را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: با برنامه‌ریزی انجام شده از انتقال آب دریا، تفکیک آب صنعتی و کشاورزی از آب آشامیدنی تا ۲ سال آینده از بحران آب عبور می‌کنیم و با توسعه زیرساخت‌ها در حوزه برق خاموشی نداشتیم و ۸ درصد مصرف داخلی و صادرات نیز افزایش یافت.

مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در گذشته طی یک سال شش میلیارد دلار بنزین وارد کشور می‌شد این درحالی است که امروز ایران به عنوان یکی از صادرکنندگان بنزین به شمار می‌رود.

طائب گفت: ترس در خواص و بی تفاوتی عامه، شکست اقتدار امنیتی و سیاسی، شکل‌گیری هرج‌ومرج اجتماعی، تشدید نفرت و کینه در میان اقوام و مذاهب و بین مردم با حاکمیت، شبه افکنی از طریق طرح سئوالات راهبردی، عملیاتی، تاکتیکی و تکرار پرسش‌ها و ابهامات با پاسخ‌های ناقص و دروغ از جمله این اهداف است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.