بيانيه حزب همبستگی:

عدم شرکت اصلاح طلبان در انتخابات، تخطی از قانون است

حزب همبستگی در بیانیه ای تأکید کرد: اصلاح طلبان واقعی و پیرو خط امام (ره) و رهبری، پایبند به قانون اساسی هستند و عدم حضور در انتخابات را تخطی آشکار از قانون می دانند و این اقدام را به شدت محکوم می کنند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در بیانیه انتخاباتی حزب همبستگی آمده است:
همانگونه که ملت شریف ایران استحضار دارند؛ در اسفندماه سال جاری دگربار شاهد نمودی از مردم سالاری و دموکراسی یعنی انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم بود. انتخاباتی که با توجه به معادلات خاص کشور و شرایط منطقه ای همگان را مجاب می کند برای دفاع از منافع ملی، همه اقشار خصوصا نخبگان و سران احزاب مردم را جهت حضور در صحنه سیاسی کشور و پای صندوق های رای تشویق و ترغیب نمایند.
بنابراین حزب همبستگی با تاسی از قانون اساسی و رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بعنوان اولین گروه از طیف اصلاح طلب آمادگی خود را برای حضور در صحنه انتخابات اعلام می دارد و درصدد معرفی نامزدهای اصلح می باشد؛ لذا این حزب با احترام به دیدگاههای مختلف موجود در کشور به دلیل التزام به قانون اساسی و اعتقاد داشتن بر حضور صد در صدی در صحنه سیاسی کشور نه تنها اعتقاد بر عدم حضور در انتخابات را ندارد؛ بلکه انجام اقدامات این چنینی را نوعی تخطی از قانون اساسی عده قلیلی در کشور دانسته و می داند و راه حل مشکلات را کناره گیری از انتخابات نمی داند؛ بلکه حضور جدی در عرصه سیاسی کشور را به همگان توصیه می نماید و وظیفه خود می دانیم که با حضور جدی در انتخابات از آرمانهای انقلاب و خون شهیدان دفاع نماید.
در پایان این حزب ضمن دعوت مجدد از تاثیرگذاران و احزاب اصلاح طلب درصدد ارائه لیستی از کاندیدهای منتخب خوند می باشد که متعاقبا در زمانهای مختلف نتیجه اقدامات به اطلاع مردم عزیز رسانیده خواهد شد./ط
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار