فرماندار کوهبنان:

بسیجی بودن باعث حفظ ما از فتنه‌ها می‌شود

فرماندار کوهبنان گفت: انقلابی بودن و بسیجی بودن باعث حفظ ما از فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان می‌شود و بسیج دستاورد‌های معنوی فراوانی دارد.

فرماندار کوهبنان در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای حلقه‌های طرح صالحین و مردم کوهبنان در محل مصلای نماز جمعه کوهبنان با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج یادگاری اعجاز گونه از حضرت امام است بسیج پشتوانه قوی برای ولایت فقیه و نظام اسلامی است در حالی که بسیجیان ایمان قوی دارند.

او اظهارکرد: مولای متقیان سر دسته تمام بسیجیان عالم است همواره تلاش کنیم ولایی باشیم و ولایی بمانیم فرمانده سپاه کوهبنان زحمات زیادی در عرصه‌های مختلف می‌کشند که باید از فرمانده و همکارانش تشکر کنیم.

مجید توکلی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری باید قران را با تدبر بخوانیم بسیجیان بر قرائت مداوم قران عنایت داشته باشند تا خانه‌های ما با برکت شود.

او تاکید کرد: انقلابی بودن و بسیجی بودن باعث حفظ ما از فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و بدخواهان می‌شود در بسیج دستاورد‌های معنوی فراوانی وجود دارد.

فرماندار کوهبنان ابراز داشت: بسیج در رفع نواقص و کاستی‌ها همواره پیش قدم بوده است در حالی که مدیران با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی در حال خدمت رسانی هستند.

وی ادامه داد: بسیج الگویی برای سایر کشورها است لذا گروه‌های مقاومت بسیج در بسیاری از کشور‌ها بوجود آمد و این گروه‌ها با ایمان قوی و روحیه بسیجی در برابر دشمنان با دست خالی ایستادگی کردند.

فرماندار کوهبنان ابراز داشت: احداث جاده کوهبنان به زرند با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان در حال انجام است، روکش جاده کوهبنان به پابدانا، روکش جاده کوهبنان به خرمدشت بزودی عملیاتی خواهد شد.

او تصریح کرد: احداث میدان ورودی شهر کوهبنان در دهستان جور، دعوت از مسئولان کشوری و استانی برای حضور در شهرستان، تاسیس نهاد آبادانی و پیشرفت کوهبنان برای رفع محرومیت زدایی از شهرستان از دیگر خدمات هستند که با حضور رئیس بنیاد مستضعفان ۱۶ مصوبه داشتیم.

توکلی بیان داشت: افتتاح اولین مسکن ملی در کوهبنان، تخصیص بودجه ۸ میلیاردی برای احداث سیل بند خرمدشت، تدوین سند تحول روستا‌ها از دیگر خدمات نظام اسلامی هستند که جا دارد با عنایت به منویات مقام‌معظم رهبری مردم جهاد تبیین داشته باشند.

برچسب ها: هفته بسیج ، مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار