لرستان /

همایش ملی جهاد اقتصادی در دانشگاه لرستان برگزار می شود

رئیس دانشگاه لرستان از برگزاری همایش ملی جهاد اقتصادی در این دانشگاه خبر داد.

حسن زمانیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه اظهار داشت: دانشگاه لرستان از تمامی پژوهشگران، استادان، محققان، دانشجویان و علاقمندان دعوت می کند تا با ارسال مقاله در همایش ملی جهاد اقتصادی که اسفندماه سال جاری برگزار می شود شرکت کنند.

 

وی تصریح کرد: این همایش ملی به همت دانشکده اقتصاد و علوم اداری و با همکاری بسیج اساتید استان لرستان یکم اسفند ماه 1390 در دانشکده اقتصاد و علوم اداری دانشگاه برگزار می شود.

 

رئیس دانشگاه لرستان به محورهای در نظر گرفته شده برای این همایش اشاره کرد و گفت: بررسی ابعاد و مفهوم جهاد اقتصادی، شرایط و بسترهای لازم برای شکل گیری جهاد اقتصادی، جهاد اقتصادی و رابطه آن با اخلاق کاری و حرفه ای و جهاد اقتصادی و تسهیل شرایط کسب و کار از جمله محورهای این همایش است.

 

زمانیان جهاد اقتصادی و شناسایی و بهره برداری از مزیتهای رقابتی، نقش دانشگاهها در پیاده سازی جهاد اقتصادی، جهاد اقتصادی در آیات و روایات و متون اسلامی، جهاد اقتصادی و استفاده از ظرفیت های ملی و فرصتهای تحریمهای نظام استکباری، جهاد اقتصادی و اصلاح نظام بانکی، جهاد اقتصادی و ترویج فرهنگ و روحیه کار آفرینی و مبارزه با فساد اداری پیش زمینه جهاد اقتصادی را از دیگر محورهای این همایش برشمرد.

وی یادآور شد: آخرین مهلت ارسال آثار به این همایش تا 15 بهمن ماه سال جاری و ثبت نام برای حضور در کنفرانس تا 25 بهمن ماه جاری است./س  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.