خرید مرغ در زنجان بیش از ۲۰ درصد افزایش یافت

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: در پی افزایش جوجه ریزی و عرضه مرغ گرم در بازار، شهروندان زنجانی خرید مرغ را افزایش دادند.

روح الله حسنی رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: در پی افزایش جوجه ریزی و عرضه مرغ گرم در بازار، شهروندان زنجانی برای حمایت از مرغداران و پیشگیری از ضرر و زیان فعالان در این صنف، خرید مرغ را افزایش دادند به طوریکه این میزان در روزهای اخیر ۲۰ درصد نسبت به روزهای گذشته افزایش یافت.

روح الله حسنی با بیان اینکه این فراورده تولید شده در استان همچنان مازاد بر نیاز است افزود: با توجه به پایین بودن قیمت مرغ گرم، شهروندان می توانند آن را خریداری و برای مصرف روزهای آتی خود ذخیره کنند.

وی یادآورشد: هم اکنون هر کیلوگرم مرغ گرم در بازارهای استان با نرخ ۵۴ هزارو ۵۰۰ تومان عرضه می شود که این کمتر از نرخ مصوب است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه هم اکنون ۳۱۰ واحد پرورش طیور اعم از مرغ گوشتی، مرغ تخم‌گذار و بوقلمون در این استان فعالیت دارند، تصریح کرد: از این تعداد زمینه فعالیت ۲۳۸ واحد، پرورش مرغ گوشتی است و ۱۷ واحد نیز در زمینه پرورش مرغ تخم‌گذار فعالیت می کنند.

برچسب ها: قیمت مرغ ، خرید مرغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.