بهره برداری از تقاطع غیر همسطح کلاچای در دهه فجر امسال

مدیر کل راه وشهرسازی گیلان گفت: تقاطع غیر همسطح کلاچای ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

هادی رحمانی، مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به مشخصات فنی وروند تکمیل این پروژه گفت: این تقاطع به شکل تقاطع روگذر در محور اصلی رشت - چابکسر در دست اجراست و۱۱۵۰ متر طول دارد و شامل بر ۱۵دهنه پل۲۵ متری ودو دهنه پل ۲۸ متری است.

وی افزود: در حال حاضرکل عرشه پل ورمپ ورود وخروج آن تکمیل شده و عملیات اجرای آسفالت آن نیز به اتمام رسیده وتن‌ها  قسمت باقیمانده پل، ابتدا و انتها و زیر پل است که زیر پل بصورت میدانی در وسط تقاطع اجرای می‌شود وانتظار می‌رود تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به تاثیر تقاطع‌های غیر همسطح در روانسازی ترافیک، گفت: ایجاد تقاطع‌های غیر همسطح علاوه بر کاهش بار ترافیکی، می‌تواند سبب تسهیل در تردد و سایل نقلیه وبهبود شاخص‌های ترافیکی، زیست محیطی، ایمنی واقتصادی منطقه شود.

رحمانی هم چنین از تکمیل تقاطع غیر همسطح گیل درکنارگذر لاهیجان در آینده نزدیک خبر داد، وگفت: این طرح جزء پروژه‌های اولویت دار استان است که ۸۵ درصد پیشرفت دارد وانتظار می‌رود با تخصیص اعتبار، در زمانبندی مقرر به اتمام برسد.

برچسب ها: تقاطع ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.