صعود بانوان هندبالیست کردستانی به رقابت های لیگ برتر کشور

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان از صعود بانوان هندبالیست کردستانی به رقابت های لیگ برتر کشور خبر داد و گفت: مسابقات لیگ دسته یک هندبال بانوان ایران به میزبانی استان مازندران برگزار شد.

حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان  اظهار کرد: مسابقات لیگ دسته یک هندبال بانوان ایران به میزبانی استان مازندران برگزار شد و هیأت هندبال سنندج پس از کسب جایگاه دوم به عنوان نماینده کردستان به مسابقات لیگ برتر راه پیدا کرد.

وی افزود: مرحله نهایی مسابقات هندبال لیگ دسته یک بانوان کشور که از روز ۲۴ آذر به میزبانی استان مازندران آغاز شده بود ظهر امروز سه شنبه ۲۹ آذر با برگزاری دیدار پایانی و مشخص شدن تیم‌های اول و دوم به کار خود پایان داد.

جولایی خاطرنشان کرد: پس از چهار روز رقابت ۱۱ تیم حاضر در این مسابقات در نهایت دو تیم نفت و گاز گچساران و هیأت هندبال سنندج به دیدار پایانی راه یافتند.

وی افزود: در مرحله نیمه نهایی این مسابقات نفت و گاز گچساران ۳۶ بر ۳۳ بکتاش بهنمیر مازندران را شکست داد و هیأت هندبال سنندج نیز ۲۳ بر ۲۲ لوله گستر اسفراین را از پیش رو برداشت.

جولایی اظهار داشت: در دیدار فینال مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور نیز نماینده کردستان مغلوب تیم نفت و گاز گچساران شد و به عنوان تیم دوم به لیگ برتر هندبال بانوان کشور راه پیدا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.