کلاس آموزشی کنترل خشم در منطقه 4 برگزار شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 گفت: به همت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 5، امروز کلاس آموزشی مهارت کنترل خشم در محله تهران پارس غربی برگزار شد.


سمانه زمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: هدف از تشکیل و برگزاری این کلاس آموزشی، آشنایی والدین دانش آموزان با مهارت کنترل خشم به عنوان یکی از مهارت های ده گانه و نقش این مهارت ها در سلامت روان فرد، خانواده و اجتماع بود که در آموزشگاه استثنایی شهید بهشتی در محله تهران پارس غربی برگزار شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 ادامه داد: راه های شناخت صحیح خود، شناخت دیگران، چگونگی کنترل هیجان های منفی و استرس ها از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی بود که توسط کارشناسان اداره سلامت ناحیه 5 برای شرکت کنندگان تشریح شد.
زمانی تصریح کرد: به منظور ارتقای سلامت دانش آموزان اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 2 اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های زندگی در مدرسه پسرانه خداقلی در محله مجیدیه و شمس آباد کرد.
رحمان مظاهری شهردار ناحیه 7 اظهار داشت: به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با ضوابط و قوانین شهر نشینی، خانه سلامت اوقاف با همکاری کلانتری 136 فرجام اقدام به برپایی همایش ضوابط شهر نشینی در فرهنگسرای هنگام کرد.
مظاهری یادآور شد: کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع های مختلف رفتاری در مسجد امام محمد باقر(ع) با حضور 70 نفر از بانوان برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد: به منظور غربالگری بین دانش آموزان در رابطه با بیماری گلو، سرای محله شمیران نو با همکاری دبستان دخترانه شهید نقابت اقدام به معاینه دانش آموزان این مدرسه کرد و دانش آموزان مورد معاینه قرار گرفتند./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار