چند خبر از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

ادغام خطوط 616 و 641 در منطقه 6، تمديد اعتبار كارت معاينه طبي تمامی آمبولانس هاي شركت واحد، برگزاري همايش كارشناسان ايمني و بهداشت و برگزاري كلاس آموزش كمك‌هاي اوليه در سامانه اتوبوس هاي برقي از مهمترین اخبار شرکت واحد اتوبوسرانی تهران است.

پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادغام خطوط 616 و 641 در منطقه 6 گفت: براساس صورت جلسه كميته حمل و نقل و ترافيك شهر تهران خطوط پونك تا پل مديريت( 616) و شهران تا پل مديريت( 641) ادغام شده و مسير جديدی با كد 641 با هفده ايستگاه رفت و چهارده ايستگاه برگشت هم اکنون به شهروندان سرويس دهي می کند.
وی افزود: بر اساس ادغام صورت گرفته مسير رفت شامل شهران ، آبشناسان، سردارجنگل، ميرزابابائي ، ميدان پونك ، اشرفي اصفهاني به سمت جنوب، 22بهمن ، همت شرق ، چمران به سمت شمال، پل ولايت، چمران به سمت جنوب و پل مديريت با مسافت 20000 متر بوده ودر مسیر برگشت پل مديريت-چمران به سمت جنوب، همت به سمت غرب ، اشرفي اصفهاني به سمت شمال ، میدان پونك، آبشناسان و شهران با مسافت 16000 متر را در بر می گیرد.
*تمديد اعتبار كارت معاينه طبي كليه آمبولانس هاي شركت واحد
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ادامه با اشاره به تمدید اعتبار كارت معاينه طبي تمامی آمبولانس هاي شركت واحد توسط مرکز اورژانس افزود: تمامی تجهيزات پزشكي،لوازم طبي ودارويي،گرمايشي وسرمايشي وتهويه و وسايل ارتباطي و همچنين وضعيت ظاهري و فني آمبولانس شامل دارا بودن آژير و چراغ گردان و معاينه فني مورد بررسي كارشناس واحد كنترل كيفيت مركز اورژانس تهران قرار گرفت.
وی اظهار داشت: این اقدام به منظور حفظ استانداردهاي وزارت بهداشت،درمان وآموزش پزشكي 12دستگاه آمبولانس هاي مستقر در تمامی مناطق و سامانه ها واخذ گواهينامه معاينه طبي آمبولانس ها بود که با هماهنگي و همكاري شايسته با مركز اورژانس تهران ، كارت معاينه طبي تمامی آمبولانس هاي شركت واحد با بررسي ها وارزيابي هاي تخصصي تمدید اعتبار شد.
سنندجی یادآور شد: با توجه به هماهنگي و برنامه ريزي هاي صورت گرفته ، نواقص احتمالي آمبولانسها با همكاري مناطق و سامانه ها وتحت دستورالعمل و نظارت كارشناسان مديريت و HSEو طب كار رفع شده بود که پس از بازديد و ارزيابي دقيق تمامی آمبولانس ها تاييديه كارشناسان اورژانس تهران را گرفته و گواهينامه هاي مربوطه صادر و دراختيارمناطق قرار می گیرد.
*برگزاري همايش كارشناسان ايمني و بهداشت
همچنین فرید رزم آزما مشاور اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز با اشاره به برگزاری همايش كارشناسان ايمني و بهداشت در سامانه تندرو 2 افزود: با توجه به اهمیت مقوله ایمنی و بهداشت در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برای اولین بار سمینار مشترکی با حضور نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی تهران و مسئولان ایمنی و بهداشت 130 صنعت گوناگون با محوریت سامانه های 2 ، 4 و منطقه 7 در مجتمع بوستان واحد طی ماه دی برگزار شد.
وی ادامه داد: از آنجایی که اهمیت موضوع ایمنی و بهداشت در سطح شرکت واحد و نیاز پرسنل به افزایش سطح بهداشت روانی و فردی نقش به سزایی دارد، بنابراین سرلوحه فعالیت شرکت واحد به موضوع حمل و نقل و کاهش آلودگی محیط زیست در نتیجه جابجایی مسافران از طریق احداث و افزایش خطوط BRT در حوزه سلامت اختصاص دارد که با برگزاری چنین همایش هایی محقق می شود.
* برگزاري كلاس آموزش كمك‌هاي اوليه در سامانه اتوبوس هاي برقي
مشاور اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ادامه از برگزاری كلاس آموزش كمك‌هاي اوليه در سامانه اتوبوس هاي برقي خبر داد و گفت: ستاد پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران در ادامه برگزاري كلاس هاي آموزشي در سامانه اتوبوس هاي برقي یک دوره آموزشي كمك هاي اوليه را طی روز گذشته برگزار کرد.
رزم آزما خاطر نشان کرد: كلاس آموزش كمك‌هاي اوليه طي 2جلسه بمدت 4ساعت در مجموع با حضور مدرس مربوطه و تعدادي از همكاران جمعي برگزار و آموزش هاي لازم به شرکت کنندگان داده شد./ز


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار