آخرين اطلاعات مناظره هاي دانشجويي را در سايت كرسي هاي آزاد انديشي ببينيد

سایت کرسی های آزاد اندیشی مرجع رسمی اطلاعات و آمار ملی کرسی های آزاد اندیشی به شمار می آید.

غلامرضا خواجه سروی، معاون فرهنگی وزیر علوم تحقیقات و فناوری به خبرنگار صنفي، آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت: سایت کرسی های آزاد اندیشی با هدف جمع آوری بانک جامع از وضعیت کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها، ترویج نتایج و دستاورد های کرسی ها برای مخاطبان، ایجاد فضای امن جهت هم اندیشی در فضای مجازی برای دانشگاهیان، انعکاس اخبار و مصاحبه ها و مقالات و سایر تولیدات دانشگاهی در خصوص کرسی های آزاد اندیشی، زمینه سازی برای ایجاد تضارب آراء اندیشه ها، ایجاد ارتباط بین ستاد و صف در خصوص کرسی ها، شناسایی دانشگاههای فعال و کرسی های برتر و الگو سازی از آنها و استفاده از فضای مجازی جهت نهادینه کردن موضوع کرسی ها از جمله اهداف راه اندازی سایت کرسی های آزاد اندیشی است.
وی به نکات برجسته سایت کرسی های آزاد اندیشی اشاره کرد و گفت: ميسر بودن امکان پرسش و پاسخ اختصاصی در خصوص موضوعات، آموزش شیوه برگزاری کرسی آزاد اندیشی، مرجع رسمی اطلاعات و آمار ملی کرسی ها در نهایت گزارش گیری سریع از جمله نکات برجسته این سایت کرسی های آزاد اندیشی به شمار می آید.

* آمار کرسی های آزاد اندیشی برگزار شده و برتر در سایت این کرسی مشخص شده است
خواجه سروی در ادامه گفت: تاریخچه، ضرورت، اهمیت و نتایج آثار علمی و فرهنگی کرسی های آزاد اندیشی و همچنین کرسی های برگزار شده و حتی برگزار نشده در این سایت مشخص و اطلاعات آن کرسی ها به طول کامل ارائه شده است.
وی افزود: همچنین به منظور شناسایی و تقدیر از دانشگاهها که بهترین عملکرد در خصوص کرسی ها را داشته اند دبیرخانه کرسی ها با همکاری جمعی از کارشناسان متعهد و مجرب از میان گزارش های واصله یک یا بعضا بیشتر را به عنوان کرسی برتر انتخاب و مورد تقدیر قرار می دهند.
وی خاطر نشان کرد: بنابراین علاقمندان و دانشجویان با مراجعه به سایت www.korsiha.ir می توانند آخرین اطلاعات را در زمنیه کرسی های آزاد اندیشی به دست آورند./ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار