سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس:

۲۲ صندوق بازنشستگی داریم که در بین آن‌ها تنها ۲ صندوق دارای قانون هستند

حسن لطفی گفت:۲۲ صندوق بازنشستگی داریم که تنها ۲ صندوق دارای قانون هستند و فقدان قانون باعث بروز اختلافات در بین آن‌ها شده است.

حسن لطفی نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدنه بازنشستگی کشور از نبود قانون رنج می‌برد، افزود: هم‌اکنون ۲۲ صندوق بازنشستگی داریم که در بین آن‌ها تنها ۲ صندوق دارای قانون هستند و فقدان قانون باعث بروز اختلافات شدید در بین صندوق‌های بازنشستگی شده است.

او با اشاره به وضعیت متفاوت صندوق‌های بازنشستگی نسبت به یکدیگر، ادامه داد: تعدادی از این صندو‌ق‌ها همسان‌سازی شده و تعدادی هم همسان‌سازی نشده‌اند و برخی هم ورشکسته شده و تعدادی هم از وضعیت مالی مناسبی برخوردار هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: در مجموع یکی از بحران‌هایی که کشور را تهدید می‌کند ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی است و وجود یک قانون به منظور وحدت رویه مشخص برای اداره این صندوق‌ها می‌تواند آن‌ها را از این بحران نجات دهد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در مورد راهکار کمیسیون متبوعش برای ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی کشور، یادآور شد: هدف از تشکیل فراکسیون بازنشستگان و امور اجتماعی این بود که به تصویب قانونی واحد برای اداره کل صندوق‌های بازنشستگی برسیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۸ دی ۱۴۰۱
کلا ما پرقانون بی قانونیم
آخرین اخبار