گازگرفتگی در میاندوآب قربانی گرفت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته دومین حادثه گازگرفتگی در این شهرستان جان مرد میانسالی را گرفت.

سامان محمدی اظهار کرد: این فرد از گاز پیک نیک در داخل خودروی شخصی استفاده کرده بود که به همین خاطر دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست داد.

وی افزود: سه‌شنبه شب گذشته نیز چهار عضو یک خانواده در شهر میاندوآب براثر عدم استفاده از لوله دودکش آبگرمکن در منزل جان خود را از دست داده بودند.

محمدی از شهروندان خواست با توجه به سردی هوا و استفاده از لوازم گرمازا اعم از بخاری گازی، پکیج و غیره حتما از سلامت دستگاه‌ها و خروج کامل دود از دودکش‌ها اطمینان حاصل کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

مهار آتش سوزی در بازار میاندوآب

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: یک مغازه لباس فروشی در شهر میاندوآب که طعمه حریق شده بود، توسط آتش‌نشانان مهار شد.

محمدی اظهار کرد: طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی یک باب مغازه لباس فروشی واقع در خیابان ۱۷ شهریور به سرعت به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه بعد از ظهر امروز روی داد، افزود: بلافاصله عملیات مهار آتش توسط آتش‌نشانان انجام شد و از گسترش حریق به دیگر مغازه جلوگیری به عمل آمد.

محمدی با بیان اینکه کارشناسان علت این حادثه را اتصال سیم کشی اعلام کردند، گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت ولی بخش‌هایی از مغازه در آتش سوخت.

وی از کسبه و مغازه داران خواست به رعایت نکات ایمنی به استفاده از وسایل گرمایشی و همچنین اطمینان از اتصالات الکتریکی اقدام کنند تا شاهد حوادث و سوانح غیرمترقبه به ویژه در فصل سرد سال نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.