امدادرسانی به ۲۵۲ خودروی گرفتار در برف و کولاک زنجان

با بارش برف شب گذشته نیروهای هلال احمر به ۶۸۰ گرفتار در برف و کولاک جاده‌های استان زنجان امداد رسانی کردند.

موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم‌های عملیاتی هلال احمر از شامگاه گذشته تا بامداد امروز برای ۶۸۰ سرنشین و ۲۵۲ خودروی گرفتار در برف و کولاک جاده‌های این استان امدادرسانی کردند.

موسوی افزود: با وقوع کولاک و بارش سنگین برف از شامگاه گذشته، ۱۵ تیم عملیاتی با ۶۸ نجاتگر مسافران و خودرو‌های گرفتار در برف و کولاک را جابجا و به نقاط امن منتقل کردند و رهاسازی خودرو‌ها را برعهده گرفتند.

وی تاکید کرد: ۳۴ نفر از مسافران در مساجد و پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای استان اسکان اضطراری داده شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای این مسافران ۳۲ تخته پتو و سه کیلو خرما توزیع شد.

موسوی افزود: تیم‌های عملیاتی مستقر در از آزادراه و جاده ترانزیت زنجان – تبریز، پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شمالغرب در آزادراه زنجان - قزوین، تیم کوهستان در جاده تهم، لولک آباد ماهنشان، پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان ایجرود، پایگاه امداد و نجات در عوارضی زنجان – قزوین، پست‌های موقت امداد و نجات طرح زمستانی در گردنه‌های قلی کندی و خانچایی در سه عملیات امدادرسانی کردند.

موسوی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات امدادی طرح زمستانی هلال احمر این استان در ۱۱ پایگاه و ۶ پست امداد و نجات جاده‌ای استان انجام می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

موسوی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ ندای امداد برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.