در پی بارش برف و کولاک؛

تعدادی از پرواز‌های سه فرودگاه کشور لغو شد

مدیرکل بحران دفتر مقررات فرودگاهی و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری گفت: تعدادی از پرواز‌های سه فرودگاه تبریز، ارومیه و خرم آباد به دلیل بارش برف و کولاک لغو شد.

 علی اصغر باریکانی گفت:  به علت پدیده جوی و بارش برف و کولاک  امروز پروازهای برخی از فرودگاه‌های تبریز، ارومیه و خرم آباد کنسل شده است و با توجه به ادامه یافتن این پدیده جوی و بارش برف وکولاک به سمت شرق کشور، احتمال تاخیر و یا لغو پروازهای برخی از فرودگاه‌های کشور طی فردا وجود دارد.

به گفته مدیرکل بحران دفتر مقررات فرودگاهی و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری لغو یا تاخیر این پروازها تنها به دلیل شرایط جوی که زمنیه ساز کاهش یافتن دید پروازی خلبان می‌شود بوده، که با تشخیص خلبان انجام پرواز صورت می‌گیرد.

او می‌گوید: مسافران در این چند روز با توجه به بارش برف و کولاک حتما پیش از پرواز از آخرین وضعیت پروازی خود از طریق شماره تماس 199 مطلع شوند.

پیش از این هم بیات مدیرکل روابط عمومی فرودگاه مهرآباد گفت: همزمان با بارش برف در شهر تبریز عملیات برف‌روبی و پاکسازی سطوح پروازی فرودگاه تبریز آغاز شد، اما دید پایین (۳۰۰ متر) باعث ابطال ۳ پرواز صبح امروز فرودگاه تبریز شد. پرواز‌های ورودی شرکت‌های هواپیمایی آتا و قشم ایر از تهران و پرواز خروجی آتا در مسیر استانبول باطل شد.

به گفته مدیرکل روابط عمومی فرودگاه مهرآباد در حال حاضر پرواز‌های تبریز به تهران و بالعکس برقرار شده و سایر پرواز‌های کشور از تهران برقرار است به طوری که پرواز ورودی شرکت هواپیمایی ایران ایرتور از جزیره کیش به زمین نشست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار