نماینده ویژه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛

حجت الاسلام شهید سجاد شهرکی فراموش شدنی نیست

حجت الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی، گفت: حجت الاسلام شهید سجاد شهرکی به هیچ عنوان فراموش شدنی نیست و خدمات وی همیشه در یادها خواهد ماند.

 حجت الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی و هیئت همراه در سفر به سیستان و بلوچستان، صبح امروز به نمایندگی از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، به دیدار خانواده حجت الاسلام شهید سجاد شهرکی رفت و از آنان دلجویی کرد.

وی در این دیدار با ابلاغ سلام رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به همسر شهید، گفت: دشمن وجود حجت الاسلام سجاد شهرکی را مانع رسیدن به اهداف خود می‌دانست.

وی ادامه داد: لباس روحانیت به معنای مرزبانی عقیدتی و جغرافیایی سربازان گمنام است، از باب عدم بهره مندی مردم و ساکنان منطقه محل فعالیتشان از خدمات و فعالیت‌های شهید در مسجد مولای متقیان (ع) بسیار ناراحتیم، خدمات صورت گرفته از سمت شهید شهرکی با توجه به حضور و فعالیت‌های در حال انجام، ملموس و غیر قابل انکار است.

وی بیان کرد: دشمن می‌داند چه افرادی را باید از ما بگیرد، آنها احساس کردند اگر حجت الاسلام شهید سجاد شهرکی با ویژگی‌هایی که دارد زنده بماند، قطعاً نمی‌توانند در از زاهدان به اهداف شوم خود با فعالیت‌هایی که انجام می‌دهد دست پیدا کند.

وی اضافه کرد: دشمن تصور می‌کند که با حذف شهید شهرکی می‌تواند از فعالیت‌ها و خدمات وی جلوگیری کند، در صورتی که این طور نیست و این موضوع اثبات شده است، نمونه بارز آن سپهبد شهید قاسم سلیمانی است که امسال سومین سالگرد شهادت وی را پشت سر گذاشتیم اما در مراسم سالروز شهادت از ۷۳ کشور دنیا بر سر مزار ایشان در کرمان حاضر شدند.

وی در ادامه خواستار رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های خانواده شهید شد.

ترک اعتیاد ۵۰۰ نفر در زاهدان به واسطه شهید شهرکی

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر الگو پذیری از زندگی شهدا و خصوصاً حجت الاسلام شهید سجاد شهرکی، بیان کرد: یکی از خدمات این شهید، ترک اعتیاد ۵۰۰ نفر در زاهدان و اشتغال برخی از آنها بود به طوری که در چند روز قبل از شهادتشان، در جلسه‌ای که در محل این اداره کل برگزار شد، وی به دنبال شغل برای سایر افراد پاک شده بود و این نشان از دغدغه مند بودن این شهید بزرگوار است.

حجت الاسلام منصور باقربیک تبریزی در ادامه خواستار تداوم فعالیت‌های شهید شهرکی در زاهدان شد.

  در پایان این دیدار با اهدای هدیه‌ای از خانواده شهید تجلیل شد.

شامگاه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ به هنگام اذان مغرب در خیابان جمهوری شهر زاهدان، حجت الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان (ع) در مقابل این مسجد توسط افراد مسلح مورد هدف قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار