برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو در خوزستان

دبیر کنگره ملی شهدای دانشجوی گفت: این استان دارای بیشترین فداکاری، شجاعت، دلاوری و آمار شهدا در سطح کشور است که گرامیداشت هر یک از اقشار شهید در این استان شایسته است.

توفیق تویراتیان با اشاره به ۳۱۴ شهید دانشجو در خوزستان گفت: این شهدا شامل شهدای دانشجوی بومی استان نیستند بلکه دانشجویان سایر استان‌ها هستند که در دانشگاه‌های خوزستان مشغول به تحصیل بودند.

او افزود: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزاری کنگره شهدای دانشجو را به صورت ملی اجرا می‌کند و بسیج دانشجویی خوزستان عهده دار این کنگره است.

به گفته آقای تویراتیان این کنگره ۱۶ دی ماه در یادمان شهدای هویزه خوزستان با حضور خانواده شهدای دانشجو از سراسر کشور و کاروان‌های راهیان نور و دعوت از سرداران بزرگ جنگ برگزار خواهد شد.

دبیر کنگره ملی شهدای دانشجوی هدف از برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو، نهادینه کردن ارزش ها، جانفشانی‌ها و ایجاد یک فضای معنوی برخواسته از خط مشی زندگی، اخلاق و رفتار شهدا برای نسل جوان دانشجو و آحاد مردم جهت دستیابی به یک جامعه آرمانی عنوان کرد.

او با اشاره به اینکه می‌توان با استفاده از خط مشی شهدا از مشکلات فعلی قرن اخیر رها شویم و نسلی شجاع، دلاور، کم‌توقع، مدیون انقلاب، اسلام و کشور داشته باشیم، یادآور شد: در تاریخ نظیر شهدا را در تواضع و شجاعت پیدا نخواهیم کرد.

برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار