همزمان با سراسر کشور

۶۴ طرح محرومیت زدایی بسیج در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید

امروز همزمان با سراسر کشور ۶۴ طرح محرومیت زدایی مردم پایه بسیج مستضعفین در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی در حاشیه مراسم افتتاح ۳ هزار و ۵۰ طرح محرومیت زدایی مردم پایه سازمان بسیج مستضعفین که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد گفت: از تعداد کل این طرح‌ها ۶۴ طرح با اعتبار بیش از ۱۵۱ میلیارد ریال مربوط به خراسان جنوبی است.

هنری افزود: آبرسانی، آب کشاورزی، احیای قنات، کانال انتقال و استخر ذخیره آب، آسفالت راه روستایی و طرح‌های فرهنگی، مذهبی و ورزشی از مهمترین این طرحهاست که به بهره برداری رسیدند.

احیای ۹۶۰ رشته قنات در خراسان جنوبی؛ تاکنون

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به عملکرد یکساله محرومیت زدایی بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: در یک سال گذشته در مجموع برای اجرای ۷۴۹ طرح عمرانی، تفاهم نامه منعقد شده که ۳۵۲ طرح تکمیل و ۳۹۷ طرح دیگر نیز در حال اجراست.

هنری بیان کرد: اعتبار مصوب برای این طرح‌ها ۲ هزار و ۶۶۷ میلیارد ریال است که از این اعتبار هزار و ۳۷۲ میلیارد ریال تخصیص یافته است؛ سهم بسیج، سپاه و خیران ۴۷۱ میلیارد ریال و سهم دستگاه‌های اجرایی ۹۰۱ میلیارد ریال بوده است.

او افزود: این طرح‌ها شامل شامل بهره وری آب کشاورزی، احیای قنات، کانال انتقال آب و استخر ذخیره، آبرسانی روستاها، مسکن محرومین، اماکن فرهنگ، ورزشی و مذهبی، بازسازی گلزار شهدا و منابع طبیعی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: اولویت این طرح‌ها آب کشاورزی بوده و تاکنون ۹۶۰ رشته قنات احیا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار