توقیف اتوبوس حامل سوخت قاچاق در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات مأموران انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل سوخت قاچاق در یکی از محلات این شهرستان شدند.

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در بازرسی از این خودرو ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع که برای انتقال به جنوب شرق کشور داخل یک باک اضافه بارگیری شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق سوخت علاوه‌بر ضربه زدن به تولید و اقتصاد کشور باعث هدر رفت منابع و سرمایه‌های ملی شده از این رو از شهروندان می‌خواهیم اخبار خود را در خصوص فعالیت‌های اقتصادی غیرمجازی، چون احتکار کالا‌های اساسی و قاچاق سوخت و کالا در تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.