جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:

پلیس با قانون‌گریزان به شدت برخورد می‌کند

سردار رضایی با بیان اینکه استان اصفهان در فتنه اخیر کشور جزو اهداف معاندین بود،گفت: پلیس با قانون‌گریزان به شدت برخورد می‌کند.

سردار قاسم رضایی در حاشیه همایش کلانتری و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سازمان فراجا در کنار تلاش برای تامین امنیت مردم، مأموریت‌های خود در مقابله با هنجارشکنی و ناهنجاری‌ها نظیر قاچاق مواد مخدر، مقابله با سارقان و ... را نیز مقتدرانه پیش برده است.

او ادامه داد: به عنوان مثال طی ۴۸ ساعت گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان موفق شده بیش از یک تن مواد افیونی از نوع هرویین و شیشه را که در کشور‌های همسایه تولید و قاچاقچیان قصد ترانزیت آن را از وسط کویر داشتند کشف کند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مأموران خدوم فراجا بیش از ۱۰ روز رصد و ۳ روز تعقیب قاچاقچیان را انجام دادند تا در نهایت موفق به دستگیری آن‌ها و توقیف محموله شدند.

سردار قاسم رضایی بیان کرد: کشف بیش از یک تن مواد مخدر یعنی مأموران با تحمل سرمای سوزناک کویر و رنج دوری از خانواده آرامش را به مردم هدیه دادند، کشور‌های دیگر نیز به خصوص کشور‌های غربی هم باید قدردان این جانفشانی همرزمان ما باشند.

او گفت: در اصفهان بیش از ۳۰۰ نقطه استقرار داریم که هدف اصلی آن تأمین و حفظ امنیت و آرامش مردم است در این نقاط مدیرانی از حوزه‌های مختلف انتظامی مانند راهور، کلانتری، پاسگاه حضور دارند.

سردار رضایی گفت: فتنه‌ای که در سه ماه و نیم گذشته پشت سر گذاشتیم، استان اصفهان نیز یکی از اهداف معاندین بود و قصد داشتند که این استان را منحرف کرده و سبب به وجود آمدن ناهنجاری‌ها در اصفهان شوند.

او افزود: در این راستا مردم فهیم استان که بیش از ۲۳ هزار شهید، به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده و خودشان مدافع امنیت هستند، در کنار مسئولین این فتنه را خنثی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.