نظارت و کنترل بیش از ۲۵۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از نظارت و کنترل ۲۵۳۲ ناوگان حمل و نقل عمومی طی ۹ماهه گذشته امسال در استان خبر داد.

تیمورباقری  گفت:این تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی در راستای اجرای طرح کنترل تردد ناوگان حمل و نقل عمومی در قالب ۱۴۵ گشت مشترک با پلیس راه مورد کنترل و نظارت قرار گرفتند.

وی در ادامه گفت:این طرح با هدف ارتقای ایمنی و کاهش حوادث رانندگی، رعایت ضوابط و مقررات، رسیدگی به شکایات و ارائه خدمات بهتر، توسط این اداره‌کل و با همکاری پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه با شروع فصل سرما وبا توجه به وضعیت جاده‌ها، بحث نظارت و کنترل بر تردد وسایل نقلیه اهمیت یافته، تصریح کرد: در بحث کنترل‌های میدانی ناوگان مسافری، رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی، اسناد و مدارک حمل و نقلی و صورت وضعیت در دستور کار قرار دارد.

باقری در پایان خاطر نشان کرد:نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جمع‌بندی و باشناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱،۱۲و۱۴ استانی ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رای لازم صادر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار