دهه فجر از اعیاد ملی، دینی و انقلابی ایران اسلامی

استاندار آذربایجان شرقی، دهه فجر را عید ملی، انقلابی و دینی ملت ایران خواند.

عابدین خرّم در جلسه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه فجر در استان، با تاکید بر تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و بیانه تمدنی گام دوم انقلاب در این ایام، گفت: دولت سیزدهم گفتمان حقیقی انقلاب را که مبتنی بر عدالت، جمهوریت و پیشرفت است، دنبال می‌کند.

او  افزود: برنامه‌هایی که برای این دهه پیش‌بینی می‌شود باید در شأن انقلاب اسلامی باشد و امیدواریم با اهتمام همه مسئولان، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به بهترین شکل برگزار کنیم.

او خاطر نشان کرد: در دهه فجر امسال، دو موضوع مهم باید به‌عنوان جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد، موضوع اول دستاورد‌های انقلاب و موضوع دوم بیانه تمدنی گام دوم انقلاب است که باید از مهم‌ترین سیاست‌های دهه فجر امسال باشد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر تبیین افتخار به گذشته و امید به آینده انقلاب در دهه فجر تاکید کرد و گفت: همه ادبیات دشمن این است که گذشته و آینده انقلاب را سیاه نشان دهد و در مقابل تلاش ما باید بیان افتخارات گذشته و ایجاد امیدواری به آینده باشد.

رضوی خرم با بیان اینکه دولت سیزدهم، احیاگر ارزش‌ها و عوامل شکل‌گیری انقلاب اسلامی است، افزود: آماده‌سازی پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی برای بهره‌برداری در ایام دهه فجر از اولویت هاست و در کنار افتتاح پروژه‌ها، هر مسئول باید در حوزه مسئولیت خود، دستاورد‌ها و مقایسه وضع فعلی را با قبل از انقلاب به مردم اطلاع‌رسانی کند.

او همچنین بر ابتکار و خلاقیت در فضاسازی محیطی و شهری ایام‌الله دهه فجر، تولید محتوای رسانه‌ای و فرهنگی درخصوص دستاورد‌های انقلاب، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای بزرگداشت دهه فجر، بیان نقش استان در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و استفاده از ظرفیت مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها به‌عنوان مراکز تبلیغی و فرهنگ‌سازی تاکید کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی هم در این جلسه از تشکیل ستاد بزرگداشت دهه فجر استان در قالب ۲۴ کمیته تخصصی خبر داد و گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین و مقابله با دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان با حضور گسترده مردم در این ویژه‌برنامه‌ها برگزار می‌شود.

حجت الاسلام اسکندری با تاکید بر به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های موجود برای برگزاری هرچه‌باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر، افزود: توجه ویژه به امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی، اجرای برنامه‌های وحدت‌آفرین و انسجام‌بخش و ایجاد تنوع و نوآوری در برنامه‌ها در دهه فجر امسال مورد توجه خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار