محاکمه فعال بحرینی به اتهام اهانت به رژیم صهیونیستی

رژیم آل خلیفه قصد دارد عبدالهادی الخواجه فعال حقوقی را که در زندان به سر می‌برد‎، بار دیگر به اتهام توهین به رژیم صهیونیستی محاکمه کند.

ژیم آل خلیفه قصد دارد عبدالهادی الخواجه فعال حقوقی را که در زندان به سر می‌برد‎، بار دیگر به اتهام توهین به رژیم صهیونیستی محاکمه کند.

بدالهادی الخواجه گفت به اتهام اهانت به رژیم اشغالگر اسرائیل با محاکمه جدیدی روبرو خواهد بود.

الخواجه افزود: مقامات بحرینی اتهام تحریک به سرنگونی یا تغییر نظام را بررسی می‌کنند چراکه او در خصوص برکناری وزیر کشور بحرین به سبب شکنجه و همچنین ضرورت برکناری مزدوران اسرائیلی درپی عادی سازی روابط رژیم منامه با رژیم تل آویو اظهار نظر‌هایی عنوان کرده است.

الخواجه افزود: رژیم بحرین مسئول شکنجه بازداشت شدگان در کشور است بویژه که دست داشتن شماری افسران در شکنجه زندانیان برملا شده است.

رژیم آل خلیفه آزادی‌ها و حقوق بخش زیادی از ملت بحرین را سلب کرده است. چندی پیش نیز در گزارش رسمی «دیده‌بان حقوق بشر» که با عنوان «نمی‌توان در بحرین از دموکراسی سخن گفت» منتشر شده آمده بود اجرای قوانین محرومیت از حقوق سیاسی از سال ۲۰۱۸ باعث شده که سیاستمداران مخالف در بحرین اجازه نامزدی برای شرکت در انتخابات مجلس یا حتی هیئت مدیره‌های نهاد‌های مدنی را نداشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
سلام ،

خوب است اگر همه زندانیان مشابه ،
در یک مکان‌ باشند ،

پیمان اشراقی.
آخرین اخبار