رئیس جمهور در دیدار مردم در امیر چخماق یزد:

مصمم هستیم تا پایان دولت چهار میلیون مسکن ساخته شود

رئیس جمهور گفت: به رغم تاخیر در پیشرفت ساخت یک میلیون مسکن در سال مصمم هستیم تا پایان دولت چهار میلیون مسکن جدید تحویل متقاضیان داده شود.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در دیدار مردم یزد در میدان امیر چخماق این شهر ضمن قدردانی از استقبال مردم با اشاره به مسئله مهم و محوری خانواده گفت: به برکت انقلاب اسلامی، بانوان  در جامعه دارای جایگاه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ارزشمندی هستند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه  بانوان در کنار مردان  به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، خاطر نشان کرد: دختران و زنان ما با حفظ ارزش‌های الهی توانستند بر قله‌های موفقیت بایستند.

او ادامه داد: بانوان در دفاع مقدس، حوزه‌های آموزشی، علمی، فرهنگی و عرصه‌های اجتماعی خوش درخشیدند.

رئیس جمهور با اشاره به  طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: مسکن یکی از نیاز‌های اساسی جوانان است و باید هر سال یک میلیون مسکن ایجاد می‌شد تا این نیاز برطرف شود.

رئیسی ادامه داد: به رغم  تاخیر در پیشرفت ساخت یک میلیون  مسکن در سال مصمم هستیم تا پایان دوره چهار ساله دولت سیزدهم چهار میلیون مسکن جدید تحویل متقاضیان داده شود.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: استان یزد با تکیه بر تلاش مجاهدانه یکی از  استان های پیشرو در توسعه در بخش های صنعتی،معدنی، کشاورزی و گردشگری کشور است و به زودی بیکاری آن به پایین تر حد امکان  خواهد رسید.

 او با اشاره به سرعت بالای توسعه کشور در همه زمینه ها اظهار داشت : در حال حاضر پیشرفت کشور مانند قطاری پر سرعت  است که توطئه  های دشمنان نتوانسته است  از سرعت  آن بکاهد.

رئیس جمهور با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: تمام این برنامه ها تلاش کور دشمن برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران  بود که با هوشیاری و اراده ملت ایران ناکاماند.

رئیسی گفت: دولت سیزدهم در تلاش است در کنار خدمت صادقانه به مردم در رفع مسائل مربوط به معیشت و اقتصاد آنها گام بردارد.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز پنجشنبه وارد فرودگاه یزد شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد،  استاندار و مسئولان ارشد استانی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.