رئیس پلیس فتا ایلام خبر داد

اجرای طرح پویش مردمی کودکان سایبری در ایلام

رئیس پلیس فتا ایلام از اجرای سومین مرحله طرح پویش مردمی کودکان سایبری توسط پلیس فتا سراسر کشور خبر داد.

سرهنگ علی‌رضا یعقوبی، رئیس پلیس فتا ایلام گفت: این طرح از تاریخ ۲۴ الی ۲۹ دی ماه امسال با هدف افزایش آگاهی والدین و فرزندان پیرامون آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی اجرا می‌شود.

وی افزود: این پویش با شعار «پلیس فتا، حامی کودکان در فضای مجازی» و با هدف ارتقاء آگاهی اجتماعی در خصوص شیوه صحیح استفاده دانش آموزان از فضای مجازی، پیشگیری از آسیب‌های ناشی از استفاده ناصحیح فضای مجازی برای کودکان، افزایش توجه جامعه و رسانه‌ها به موضوع کودکان سایبری و راهکار‌های اثر بخش برای ایمن سازی فرزندان در این فضا پرداخته خواهد شد.

رئیس پلیس فتا ایلام ادامه داد : در اجرای پویش کودکان سایبری به موضوع فرزند پروری در عصر دیجیتال و حریم خصوصی کودکان به‌صورت ویژه پرداخته خواهد شد و محتوای مرتبط در فضای مجازی انتشار خواهد یافت.

سرهنگ یعقوبی گفت: خانواده‌ها می‌توانند با پیگیری صفحه پویش کودکان سایبری کانال پلیس فتا در اپلیکیشن شاد به آدرس shad.ir/policefata و سایت پلیس فتا به آدرس https:‎//cyberpolice.ir/cyberkids به راهکار‌ها و اقدامات مؤثری به منظور حفاظت از کودکان خود در فضای مجازی دست یابند و در صورت نیاز گزارش موارد مشکوک را در سامانه پاسخگویی فوریت‌های سایبری و شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به‌صورت شبانه‌روزی با همکاران ما در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.