عضو شورای شهر اهواز:

وضعیت فعالیت قلیانی‌ها در هیچ شهری مانند اهواز نیست

موسوی‌زاده گفت: بساط عرضه‌کنندگان قلیان در همه بوستان‌ها پهن است و وضعیت فعالیت آن‌ها در هیچ شهری مانند اهواز نیست.

سید محسن موسوی‌زاده عضو شورای شهر اهواز گفت: در همه پارک‌های اهواز و حتی پارک‌های محله‌ای، بساط عرضه‌کنندگان قلیان پهن است و متاسفانه وضعیت فعالیت  قلیانی‌ها در هیچ شهری مانند اهواز نیست.

او با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی از سوی همه دستگاه‌های ذی‌ربط در زمینه پیشگیری از استعمال دخانیات از جمله قلیان افزود: جمع‌آوری عرضه‌کنندگان قلیان به تنهایی توسط شهرداری اهواز امکان‌پذیر نیست.

آقای موسوی‌زاده با بیان اینکه طرح ثابتی برای جمع‌آوری قلیانی‌ها وجود ندارد، گفت: همواره به صورت مقطعی عرضه‌کنندگان قلیان در برخی نقاط جمع‌آوری شده‌اند، اما پس از آن مجددا بساط خود را پهن می‌کنند.

به گفته این عضو شورای شهر اهواز با این کار‌های مقطعی کاری از پیش نمی‌رود و اگر همه دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله فرمانداری و نیروی انتظامی ورود نکنند و تصمیم واحدی در این خصوص نگیرند، نمی‌توان کاری را پیش برد.

این مقام مسئول با اشاره به تخلفات زیاد شهری و لزوم همکاری دستگاه‌های مسئول با شهرداری برای پیشگیری از این تخلفات گفت: باید طرحی برای جمع‌آوری یا حداقل ساماندهی عرضه‌کنندگان قلیان داشته باشیم تا حداقل در محل خاصی عرضه شود نه در جای عمومی و محل تفریح و استراحت مردم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.