اتصال شهردرای به پنجره ملی خدمات هوشمند

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز گفت: شهرداری هوشمند می‌تواند با کوتاه کردن فرایند‌ها و بهینه سازی، ارتباط مستقیمی با شهروند ایجاد کرده و مراجعه شهروندان را به شهرداری کاهش دهد.

محمد علی علویان مهر گفت: در سال‌های گذشته، بیشتر تمرکز و هدف این سازمان، خدمت‌رسانی به شهرداری، سازمان‌ها و مناطق زیر مجموعه آن بود، اما این رویه اصلاح شده و خدمت‌رسانی بیشتری به شهروندان انجام می‌شود.

او گفت: تکمیل پروژه شهرداری هوشمند یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان است، زیرا یک شهرداری هوشمند می‌تواند طبق برنامه‌ریزی مشخص، با کوتاه کردن فرایند‌ها و بهینه سازی، ارتباط مستقیمی با شهروند ایجاد کرده و مراجعه شهروندان را به شهرداری کاهش دهد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز ارتقا اپلیکیشن سامانه شهروند سپاری و اتصال آن به پنجره ملی خدمات هوشمند از جمله اقداماتی می‌داند که شهرداری را پیشرو در ارائه خدمات به شهروندان می‌کند.

علویان مهر گفته است یکی از ارکان اصلی توسعه زیرساخت دولت الکترونیکی و همچنین یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی الکترونیکی کردن استعلامات بین دستگاهی است.

این مقام مسئول گفت: پروژه‌ها بدون اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بی نتیجه است و اگر مردم به هر دلیلی از این برنامه‌ها استفاده نکنند تمام تلاش سازمان فاوا بی نتیجه باقی می‌ماند.

علویان مهر در ادامه گفت: در تلاشیم با همکاری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری و استفاده از ظرفیت شورا با استفاده از تبلیغات محیطی و رسانه‌ها اطلاع رسانی جامعی را انجام دهیم.

محمد علی علویان مهر با بیان اینکه سازمان فاوا در حوزه سیستم‌های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه شهرداری فعال است، گفت: خوشبختانه در یکسال گذشته برنامه‌های خوبی در این سازمان انجام شده و برنامه‌های کاربردی دیگری را هم در دستور کار داریم که همگی در نهایت منجر به پیشروی کلانشهر شیراز به سمت شهر هوشمند شده و موجب تسریع در امور ارباب رجوع و برنامه‌های شهرداری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار