ذخیره سازی سوخت در مازندران حداقل برای ۱۰ روز

بنزین و نفت گاز حداقل برای مصرف ۱۰ روز مازندران در انبار‌های سوخت ذخیره شده است.

علیخانی معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۲۸ میلیون لیتر بنزین و ۲۰ میلون نفت گاز در انبار‌های سوخت استان ذخیره شده است، گفت: چرخه ذخیره سازی سوخت همزمان با سوخت رسانی ادامه دارد.

او افزود: ۷ میلیون ۶۷۶ هزار لیتر سوخت دیروز و ۸ میلیون و ۲۴۸ هزار لیتر امروز در سطح استان توزیع شده است.

معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه هیچ کمبود سوختی در مازندران نداریم، ادامه داد: برخی دلایل باعث شده است تا خدمات سوخت رسانی در استان از حالت عادی کندتر شود.

علیخانی گفت: با توجه به قطع برق در برخی مناطق استان و استفاده از سوخت دوم به جای گاز در برخی صنایع، شرکت پخش فراورده‌های نفتی باید سوخت مورد نیاز این واحد‌ها را نیز تامین کند.

او افزود: با تعطیلی ۱۲۶ جایگاه سی ان نیز باید ۹۰۰ هزار لیتر بنزین به جای ۸۰۰ هزار متر مکعب سی ان جی به جایگاه عرضه سوخت منتقل شود.

معاون عمرانی استانداری مازندران ادامه داد: افزایش میزان تردد به مازندران با توجه به تعطیلی تهران و استان‌های همجوار نیز سبب افزایش مصرف در مازندران شده است.

علیخانی با بیان اینکه جایگاه‌های عرضه سوخت ظرفیت معینی برای سوخت گیری دارند، گفت: زمان بر بودن عملیات انتقال سوخت به صنایعی که گاز آن‌ها قطع شده، مشکلات حمل ونقل و ترافیک جاده‌ای باعث شده تا روند سوخت رسانی در مازندران کمی کند شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار