محمد هادی علی احمدی خبر داد:

تردد روان خودرو‌ها و عدم یخ زدگی معابر با تلاش ستاد برف روبی منطقه ۱۳

محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ از شن پاشی در معابر محلات سیزده گانه منطقه خبر داد و گفت: این اقدام از روز گذشته انجام شده تا باتوجه به کاهش دما و بارش برف، شهروندان با یخ زدگی معابر مواجه نشوند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳، گفت:با توجه به برودت هوا و بارش برف روز گذشته، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ با به کارگیری۹۳ نیروی مجهز انسانی و ۲۲ ماشین آلات و ادوات مکانیزه و غیر مکانیزه برف روبی با سرکشی مداوم از هرگونه یخ زدگی معابر و اختلال در تردد شهروندان جلوگیری کرد.

شهردار منطقه ۱۳ افزود: همه امکانات برف روبی و نیرو‌های اجرایی و ماشین‌های سنگین و سبک در حال آماده باش بوده و شرایط به نحوی است که حدود ۱۵ بزرگراه معبر اصلی مانند بزرگراه‌های شهید یاسینی، امام علی (ع)، شهید دوران، مسیر بیمارستان لواسانی، پایانه شرق و ۴۷ معبر فرعی برف روبی شده و برای تردد شهروندان و خودرو‌های سواری ایمن است.

محمد هادی علی احمدی خاطر نشان کرد: توزیع و تعبیه ۱۲۱ عدد مخزن زردرنگ در نقاط پرتردد، شارژ   ۱۰۷ تن شن در سایت‌های برف روبی و شارژ بیش از ۶۰۰۰ عدد کیسه شن از دیگر اقدامات منطقه در این راستا است.

شهردار منطقه ۱۳ همچنین گفت: چنانچه شهروندان با مشکلات احتمالی یخ زدگی در معابر مواجه شدند سامانه ۱۳۷+ را از این مورد مطلع کنند تا به فوریت اقدامات لازم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۶ دی ۱۴۰۱
«"مسکین"» بر اثر پیری، مریضی یا نقص عضو اصلاً نمی‌تواند کار کند.
**تکریم یتیم** و **اطعام مسکین** باعث "افزایش رزق"، "آسانی زندگی" و "رحمت خدا" می‌شود.
فقیر کار می‌کند اما درآمدش از مخارجش کمتر است.
سوره فجر89/ آیات 16، 17، 18.
آخرین اخبار