مسافران سفر به خراسان رضوی و مشهد را به زمانی دیگر موکول کنند

مدیر کل میراث ‌فرهنگی خراسان رضوی گفت: با توجه به سرمای شدید هوا زائران و گردشگران سفر به خراسان رضوی را به زمان دیگری موکول کنند.

سیدجواد موسوی مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در مصوبه ستاد انرژی خراسان رضوی از مسافرانی که قصد سفر به استان و به خصوص مشهد را دارند، درخواست شده که سفر‌های غیرضروری خود را به زمان دیگری موکول کنند.

او افزود: تعدادی از مسافران و زائران در چند روز گذشته با توجه به اختلال در برنامه تردد قطار‌ها با مشکل مواجه شدند. همچنین تعدادی از مسافران به دلیل برودت هوا و یخبندان در جاده‌ها گرفتار شدند.

مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: مراکز اقامتی خراسان رضوی با کیفیت‌ترین خدمات را ارائه می‌کنند و از آن‌جا که ممکن است خدمت‌رسانی به زائران و مسافران با مشکلاتی همراه باشد، از زائران و مسافران درخواست داریم سفر خود را به هفته آینده که وضعیت آب و هوا بهبود پیدا کند، تغییر دهند.

موسوی بیان کرد: با توجه به بحران انرژی و افت شدید فشار گاز به دلیل برودت هوا همچنان در مصرف گاز برق و آب صرفه‌جویی کرده و نسبت به اختصاص سوخت جایگزین، تعطیلی فضا‌های پرمصرف و غیر ضروری از جمله استخر و فضا‌های آبی، تجمیع رستوران‌ها در یک مجموعه و تمرکز اتاق‌ها و غیر فعال‌سازی سایر طبقات اقدام کنند.

او تصریح کرد: سامانه بارشی جدیدی از روز گذشته وارد کشور شده که در امروز و فردا در خراسان رضوی نیز فعال خواهد شد و براساس این پیش‌بینی آخر این هفته نیز مانند هفته گذشته با سرمای شدید مواجه خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.