معرفی جاذبه‌های گردشگری با برپایی فم تور‌ها در استان سمنان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بر ضرورت برپایی فم تور‌ها با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری این استان تاکید کرد.

امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در نشست با فعالان حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر اظهار کرد: گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی حوزه‌های مهمی هستند و در توسعه شهرستان و استان تأثیرگذارند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با بیان اینکه اتخاذ برنامه‌ریزی‌های مناسب در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی بر روی بهره‌وری تأثیرگذار است، افزود: گردشگری نقش مهمی در رشد اقتصادی و فرهنگی دارد و اشتغال آفرین است.

کرم زاده با اشاره به ظرفیت‌های متنوع اقتصادی و گردشگری در شهرستان مهدیشهر گفت: شهرستان مهدی‌شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه، دارای قابلیت‌های مختلفی ازجمله گردشگری، تولیدات دامی و ... است و با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان به بهره‌وری رسید.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: برگزاری فم تور و استفاده از ظرفیت‌های شهرستان‌ها و استان‌های همجوار در معرفی شهرستان و جذب گردشگر مؤثر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار