دیدار معاون سیاسی استانداری فارس با خانواده ۲ شهید مدافع امنیت

اسماعیل محبی‌پور با مادر و همسر شهید مدافع امنیت استان فارس حجت‌الاسلام محمد زارع‌مویدی و شهید محمدولی کیاسی دیدار کرد.

اسماعیل محبی‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با مادر و همسر شهید مدافع امنیت استان فارس حجت‌الاسلام محمد زارع‌مویدی و شهید محمدولی کیاسی دیدار کرد.

طلبه بسیجی حجت‌الاسلام محمد زارع‌مویدی در ۲۴ آبان در جریان اغتشاشات معالی آباد شیراز به سبب اصابت کوکتل مولوتف به ناحیه سر مجروح و در حین انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.

محمدولی کیاسی نیز از آزادگان سرافراز بود که در حادثه تروریستی چهارم آبان در حرم مطهر شاهچراغ (ع) به شهادت رسید.

دیدار با مادر شهید علیرضا سرایداران از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با حضور در منزل شهیدان سرایداران، از شهدای والامقام واقعه تروریستی ۴ آبان ماه حرم حضرت شاهچراغ (ع)، مادران و همسران شهید را اسطوره ساز و الگویی برای مادران نسل‌های آینده عنوان کرد و گفت: به پاس آنکه ایشان قدم در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا گذاشتند همواره باید از خدمات آن وارستگان تقدیر و تجلیل شود.

ربانی زاده در این دیدار، ضمن تبریک و تهنیت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، از فداکاری وازخودگذشتگی شهداء، صبوری و استقامت مادران، همسران و خانواده‌های مکرم شهداء تجلیل کرد.

او، ضمن قدردانی از خانواده شهیدان به ویژه مادر و همچنین همسر و فرزندان شهیدان به ضرورت ادامه راه شهداء تاکید کرد.

معاون استاندار گفت: بی گمان مادران و همسران شهید، اسطوره ساز و الگویی برای مادران نسل‌های آینده هستند، زیرا آنان قدم در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا گذاشتند و همواره باید از خدمات آن وارستگان تقدیر و تجلیل شود و این مهم نمی‌بایست هرگز به دست فراموشی سپرده شود.

دیدار معاون سیاسی استانداری فارس با خانواده ۲ شهید مدافع امنیت

او گفت: روز‌های صبر و تحمل این مادران وهمسران شهید که تداعی راه بانوی غمخوار اسلام ام‌البنین (س) است، باید سرمشق راه ما در ادامه مسیر باشد.

در این دیدار مادر و پدر شهید علیرضا سرایداران نیز به بیان خاطراتی از شهید بزرگوار پرداختند.

شهید «آرشام سرایداران» دانش‌آموز کلاس پنجم دبستان بود که در حمله تروریستی چهارم آبان‌ماه به حرم مطهر شاهچراغ، به همراه مادرش «زهرا اسماعیلی» و پدرش «علیرضا سرایداران» به فیض شهادت نائل آمد و برادر کوچکترش «آرتین»، مجروح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.