بلاگر برجسته اوکراینی خواستار نسل‌کُشی همه روس‌ها شد

وبلاگ‌نویس اوکراینی پس از آن‌که پدافند هوایی کشورش باعث اصابت موشک روسی به یک آپارتمان شد، خواستار محو شدن همه روس‌ها و روسیه از روی زمین شد.

«ملانیا پودولیاک» وبلاگ‌نویس اوکراینی و مهمان برجسته کانال‌های خبری غربی، خواستار محو شدن روسیه و مردم آن از روی زمین شده است. پودولیاک روز شنبه پس از آن‌که پدافند هوایی کشورش باعث شد یک موشک روسی به یک بلوک آپارتمانی اصابت کند، درخواست خود را برای نسل‌کُشی صادر کرد.

پودولیاک در توییتی نوشت: «برای من کاملاً منصفانه است که آرزو کنم همه روس‌ها و روسیه از روی زمین محو شوند. این سخنان نفرت‌انگیز نیست، برای من وحشتناک نیست، فقط عادلانه است.»

پودولیاک تصویری از یک بلوک آپارتمانی در شهر دنیپر در شرق اوکراین را به اشتراک گذاشت که به گفته او «پس از حمله موشکی روسیه» ویران شد.

در حالی که «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین گفت که ساختمان مورد اصابت موشک روسی قرار گرفته است، «آلکسی آرستویچ» مشاور زلنسکی، پس از آن اعتراف کرد که موشک توسط یک سلاح ضد هوایی اوکراینی ساقط شده که باعث اصابت آن به ساختمان شده است.

توییت «ملانیا پودولیاک» وبلاگ‌نویس اوکراینی درباره محو شدن روسیه و مردم آن از روی زمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۰:۱۱ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
حرف تو به اندازه عطسه بز هم ارزش نداره
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۰:۵۳ ۲۸ دی ۱۴۰۱
قدرت سخت روسیه وجب به وجب خاک اکراین را به خودش الحاق می کند و کسی هم کاری نمی تواند بکند چون این را خداوند خواسته. تو مهم نیستی ملانیا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۷ دی ۱۴۰۱
فکر کن ببین چرا روسیه به اوکراین حمله کرد و چرا به بقیه حمله نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۷ دی ۱۴۰۱
فتنه رو اوکراین درست کرده اونوقت روسیه باید نابود بشه ؟؟؟
آخرین اخبار