تکمیل تمامی نواقص آزادراه تبریز- سهند

سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند با بیان اینکه آزادراه تبریز- سهند با وجود نواقصی در دولت گذشته افتتاح شد گفت: تمامی نواقص با ۶۰ میلیارد تومان تکمیل می‌شود.

آقای سعیدی سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: با اینکه آزادراه تبریز- سهند نواقصی دارد ولی می‌توان با همراهی سازمان برنامه و بودجه و تخصیص اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی تمامی مشکلات این آزادراه را حل و فصل کرد.

وی با تاکید بر اینکه روشنایی ۵ کیلومتر از آزادراه را نیز شرکت عمران سهند انجام می‌دهد، ادامه داد: بقیه مسیر نیز با همت سرمایه گذار پروژه انجام خواهد شد.

وی سپس با تاکید بر اینکه ۱۸۶ میلیارد تومان پروژه ناتمام در سهند داریم، ادامه داد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام یکی از اولویت‌های اصلی است.

آقای سعیدی در خصوص پروژه نهضت ملی مسکن نیز گفت: در قالب طرح نهضت ملی مسکن ساخت ۱۶ هزار واحد مسکونی در شهر سهند آغاز شده است، مدت زمان تکمیل این واحد‌ها دو ساله بوده و برخی از واحد‌ها که زمان شروع آن‌ها به اوایل امسال و یا سال گذشته بازمی‌گردد زودتر تحویل داده می‌شوند.

وی میانگین پیشرفت این پروژه را به صورت میانگین ۲۳.۵ درصد اعلام کرد و ابراز داشت: البته برخی پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی پایینی دارند و برخی دیگر نیز پیشرفت بالایی دارند ولی تلاش می‌کنیم تا دو سال آتی واحد‌ها را تحویل دهیم.

آقای سعیدی در خصوص برنامه‌ها و اولویت‌های خود در شهر جدید سهند نیز گفت: بازچرخوانی پساب فاضلاب شهری سهند و انتقال به فضای سبز، ساماندهی حمل و نقل شهری، تحویل فازها، ایجاد اشتغال در این شهر و بهره برداری از فیبر نوری کل شهر از مهمترین اولویت‌ها در شهر سهند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.