۱۳ مخل نظم و امنیت تحت تعقیب در آبادان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی آبادان از شناسایی و دستگیری ۱۳نفر از مخلان نظم و امنیت تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: با تشکیل اتاق ویژه عملیات در پلیس امنیت عمومی و با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه مخلان نظم و امنیت در سطح شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در قالب چهار تیم عملیاتی این اف راد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل شرارت، مزاحمت، نزاع، تیراندازی غیرمجاز تحت تعقیب بودند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه های متهمان تعداد سه قبضه انواع اسلحه شکاری و جنگی غیرمجاز به همراه تعدادی سلاح سرد را کشف کردند.

دستگیری زمین خوار میلیاردی در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف یک مورد زمین خواری به ارزش چهار هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های اهواز و کارون خبر داد.

 سردار سیدمحمد صالحی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی و انجام تحقیقات تخصصی یک مورد زمین خواری و تصرف غیرقانونی بخش‌های از یک پلاک زمین شهری ثبتی به مساحت ۴۵۰ هزار متر مربع (۴۵ هکتار) در یکی از مناطق شهرستان اهواز توسط فردی را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس در ادامه تحقیقات دریافتند که علاوه بر آن، یک قطعه زمین شهری دیگر در پلاک ثبتی واقع در شهرستان کارون ۵۶ مغازه تجاری به مساحت ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع مورد ساخت و ساز غیرمجاز قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: با کار گسترده اطلاعاتی بازدید میدانی، استعلام از سازمان ثبت اسناد و املاک، اخذ اظهارات شهود و مطلعین متعدد، پرونده ای برای یک فرد متهم در این رابطه تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار صالحی با اشاره به اینکه حکم خلع ید و استرداد اراضی ملی و دولتی توسط مرجع قضائی صادر شد گفت: طبق ارزیابی‌ کارشناسان ارزش ریالی اراضی مزبور چهار هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.