رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

ولایت فقیه امتداد و استمرار رسالت انبیاء و ولایت و امامت ائمه معصومین علیهم السلام است

ادیانی گفت: بزرگترین نعمت جمهوری اسلامی وجود رهبری عادل، شجاع و حکیم در راس نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا  افزود: بزرگترین نعمت جمهوری اسلامی وجود رهبری عادل، شجاع و حکیم در راس نظام اسلامی است و بیشترین هراس دشمنان از همین نقطه قوت نظام یعنی، ولی فقیه جامع الشرایط است که در طول چهل و چهار سال گذشته اجازه نداده دشمنان در رسیدن به اهداف خود که همان براندازی نظام اسلامی و تجزیه ایران عزیز ما بوده دست پیدا کنند.

ادیانی افزود: همه فرماندهان و مدیران و کارکنان شریف انتظامی تکلیف دارند تا منویات مقام معظم رهبری در حکم انتصاب فرمانده جدید انتظامی محقق شود و باید بیشتر از گذشته تلاش و جهاد کنند که نتیجه این تلاش‌ها و خدمتگزاری؛ ایجاد امنیت و آرامش پایدار برای مردم عزیز ما خواهد بود.

در پایان این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی علایی، حجت الاسلام والمسلمین مهدی مهدوی طلب به عنوان معاون جدید تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی منصوب شد. همچنین در احکامی دیگر حجت‌الاسلام کمال حبیبی افروزی به عنوان رئیس امور روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی، سرهنگ سید علی موسوی تبار به عنوان مشاور و مسؤول دفتر ریاست سازمان و سرهنگ حمید عسگری به عنوان معاون طرح و برنامه سازمان عقیدتی سیاسی منصوب شدند.

برچسب ها: عقیدتی سیاسی ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۲۸ دی ۱۴۰۱
بدعت در دین
بیشتر از این آبروی اسلام و اهل بیت رو نبرید ، شماها کجا امامت و رسالت انبیاء کجا
آخرین اخبار