بازدید سرزده وزیر بهداشت از یک داروخانه و پایگاه اورژانس

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز به صورت سرزده از یک داروخانه شبانه روزی در پاسداران و یک پایگاه اورژانس در قلهک بازدید کرد.

بهرام عین اللهی با حضور در داروخانه شبانه روزی پاسداران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف به گفت‌وگو با مدیران فنی و مسئولان داروخانه و مراجعان پرداخته و وضعیت موجودی داروها، به ویژه موجودی سرم‌ها و انواع آنتی بیوتیک‌ها را مورد بررسی میدانی قرار داد.

بر اساس این گزارش بررسی سامانه‌های رایانه‌ای داروخانه و اتصال آن‌ها به سامانه تی‌تک سازمان غذا و دارو، میزان رضایت مردمی از وضعیت دارویی و وضعیت پرداختی بیمه‌ها به دارو‌ها و داروخانه بخش دیگری از بازدید وزیر بهداشت از این داروخانه بود.

در پی برودت هوا و بارش برف در طول روزهای اخیر در تهران و شدت بیشترِ بارش‌ها در مناطق پنج‌گانه شمال تهران، وزیر بهداشت امروز با حضور در پایگاه ۲۲۰ اورژانس منطقه قلهک در منطقه ۳ تهران از روند خدمت رسانی اورژانس ۱۱۵ به هموطنان بازدید کرد.

عین اللهی در این بازدید به بررسی تعداد آمبولانس ها و موتورلانس ها و دفتر عملکرد روزانه و همچنین تعداد ماموریت‌های این پایگاه در یک هفته اخیر پرداخت.

گفت‌وگوی تلفنی با دکتر میعادفر، رئیس اورژانس کشور درباره آخرین وضعیت امداد‌های مردمی اورژانس تهران و همچنین گفت‌وگو با تکنسین‌ها و کارشناسان سازمان اورژانس واقع در پایگاه ۲۲۰ قلهک و بررسی گزارش عملکرد و شیفت‌های آنان، بخش دیگری از بازدید وزیر بهداشت بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار