باک خالی پیکان برای آغاز نیم فصل

سرمربی پیکان برای بازی روز پنجشنبه مقابل انزلی تعداد زیادی از بازیکنانش را در اختبار ندارد.

خودروسازان فوتبال روز پنجشنبه در یکی از مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر در انزلی میهمان ملوان هستند. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که مجتبی حسینی سرمربی پیکان تعداد زیادی از نفرات اصلی خود را در اختیار ندارد و  با کمبود بازیکن مواجه است.

پیکانی‌ها در هفته‌های گذشته با بدشانسی‌های متعددی از بعد محرومیت و مصدومیت بازیکنان خود مواجه شدند و این مساله در بازی پیش رو با ملوان نیز گریبان‌گیر این تیم است.

در بازی قبلی پیکان مقابل مس رفسنجان امیر شبانی مدافع وسط تیم تهرانی اخراج شد. همچنین غلامرضا ثابت ایمانی هافبک خلاق پیکان نیز با اخطاری که مقابل مس گرفت ۴ اخطاره شده است. به همین دلیل شبانی و ثابت‌ایمانی در بازی روز پنجشنبه پیکان محروم هستند.

علاوه بر این پیکانی‌ها چند بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. به غیر از مجتبی حقدوست که رباط صلیبی پاره کرده، نفراتی مثل فرهاد کرمانشاهی دروازه بان شماره یک پیکان، امیرحسین عزیزی، دانیال جهانبخش و یکی دو بازیکن دیگر هم به دلیل آسیب دیدگی قادر به همراهی تیم خود در بازی روز پنجشنبه نیستند.

مجموعه این بدشانسی‌ها، باعث شده دست مجتبی حسینی سرمربی پیکان برای بازی با ملوان حسابی خالی باشد. او با کمبود بازیکن در تیمش مواجه شده و در این شرایط امیدوار است سایر بازیکنان جوان بتوانند جای خالی غایبان را پر کنند و عملکرد خوبی ارائه بدهند.

گفتنی است؛ دیدار ملوان و پیکان ساعت ۱۵ روز پنجشنبه در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی برگزار می‌شود.

برچسب ها: حسینی ، ملوان ، پیکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار