برفروبی بیش از دو هزار  کیلومتر باند از محورهای مواصلاتی البرز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از برفروبی دو هزارو ۸۰۵ کیلومتر باند از محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: طی بارش‌های اخیر، ۲۰۰ نیروی انسانی در قالب ۳۸ اکیپ به کاربران جاده‌ای خدمت‌رسانی کردند.

علی زندی‌فر، با اشاره به اقدامات انجام شده در مناطق بارشی استان، اظهارکرد: همزمان با بارش‌ برف در البرز به همت عوامل راهداری، دو هزار و ۸۰۵کیلومتر باند از محورهای مواصلاتی استان برفروبی شد.

او افزود: همچنین در این مدت دو هزار تن مخلوط ماسه و نمک به منظور جلوگیری از لغزندگی و بروز حوادث رانندگی در جاده‌های استان پخش شد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه طی بارش‌های اخیر،۲۰۰نیروی انسانی در قالب ۳۸ اکیپ شامل اپراتورهای ماشین‌آلات، راهداران و نیروهای پشتیبانی و نظارتی به کاربران جاده‌ای خدمت‌رسانی کردند، گفت: به رغم شدت بارش برف در برخی گردنه‌ها و محورهای استان با تلاش گسترده راهداران و عملیات ویژه راهداری از انسداد محورهای استان جلوگیری شد.

زندی‌فر با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان به جز محور جدید هشتگرد- طالقان باز و تردد در آنها برقرار است، گفت: با حضور فعال راهداران در محورهای برفگیر استان به همراه اقدامات ایمنی این اداره‌کل و رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان امیدواریم شاهد کاهش سوانح و تصادفات در سطح راه‌های استان باشیم.

او گفت: باتوجه به اینکه در زمان بحران و شرایط بد جوی اولویت کاری راهداران محورهای شریانی و اصلی است، از کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از حرکت حتما به توصیه‌های ایمنی ویژه تردد در روزهای برفی نظیر همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم، جیره غذایی خشک و سوخت کافی دقت کنند.

برچسب ها: برف روبی ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.