ثبت بیش از ۳۳۰ درخواست در میز ارتباطات مردمی سازمان اداری و استخدامی

همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان یزد میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام‌الاختیار معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد پاسخگوی سوالات مردم استان بودند.

جلال عرب خردمند نماینده سازمان اداری و استخدامی در استان یزد در خصوص فعالیت این میز ارتباطات مردمی و نحوه پیگیری درخواست‌ها، گفت: با مراجعه بیش از ۳۳۰ نفر، میز ارتباطات مردمی سازمان اداری و استخدامی از روز چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه کار خود را آغاز کرد و تا ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۳ دی ماه پاسخگوی مردم استان بود.

او افزود: درخواست‌هایی که از سوی مراجعه‌کنندگان ارایه می‌شود توسط نمایندگان تام‌الاختیار معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور بررسی و راهنمایی‌های لازم صورت می‌گیرد، سپس درخواست‌ها در سامانه سامد ثبت و پیامک پیگیری برای شخص صادر می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، اظهارداشت: با توجه به اینکه درخواست‌های ارایه شده به کارشناسان مربوطه ارجاع داده خواهد شد، مراجعه‎کنندگان پس از گذشت ۳۰ روز باید پاسخ خود را از طریق کارشناسان مربوطه به وسیله سامانه سامد دریافت کنند.

عرب خردمند درباره موضوع درخواست‌ها، گفت: از ارگان‌ها و دستگاه‎های اجرایی مختلف درخواست‎هایی با موضوعات تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی، بازگشت به کار، انتقال محل خدمت، حقوق و مزایا، مشکلات احکام کارگزینی، پیگیری بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور، تبدیل وضعیت ایثارگران و ... ارایه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار