مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

سایر فعالیت‌های امدادی در سطح جاده‌های استان یزد برقرار است

حرازی زاده گفت: جمعیت هلال احمر یزد آماده ارائه خدمات امدادی و لجستیکی در محور‌های مواصلاتی استان است.

محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در خصوص خدمات هلال احمر در روز‌های اخیر گفت: با توجه به پدیده‌های جوی در سطح کشور سرمای بسیار زیادی را در این ایام متحمل می‌شویم.

او افزود: استان یزد نیز درگیر این موضوع در بارش‌های هفته گذشته و روز‌های اخیر شده است و طبق گزارشات هواشناسی برودت دمای زیادی را در روز‌های آینده در سطح استان خواهیم داشت.

حرازی زاده بابیان اینکه قطعا باید در راستای فعالیت‌های جمعیت هلال احمر که التیام بخش آلام شهروندان است تلاش کنیم عنوان کرد:جمعیت هلال احمر نیز آمادگی خود را به مدیریت استان و مدیریت بحران اعلام کرده تا در صورتی که نیاز به کمک‌های امدادی و لجستیکی باشد اقدامات لازم انجام پذیرد.

او تصریح کرد: همان طور که گزارش‌های هواشناسی نشان می‌دهد در هفته آینده روز‌های سردتری در انتظار است و می‌طلبد ضمن اینکه شهروندان مشارکت بیشتری در مصرف گاز و سوخت داشته باشند ما نیز براساس وظیفه در بروز حوادث احتمالی کمک‌های خود را به شهروندان ارائه دهیم.

حرازی زاده خاطرنشان کرد: در این ارتباط هماهنگی‌های لازم با مقامات استان و اداره گاز و مدیریت بحران استان انجام شده است تا جمعیت هلال احمر بتواند همانند گذشته خدمات خوبی را به شهروندان ارائه دهد.

او گفت: در کنار این اقدامات بشردوستانه و انسان دوستانه سایر فعالیت‌های امدادی در سطح جاده‌ها و کوهستان نیز برقرار است، در صورتی که شهروندان دچار حوادث جاده‌ای ناشی از برف و گرفتگی جاده‌ها باشند خدماتی را به صورت منسجم ارائه می‌کنیم.

حرازی زاده افزود: در این مدت خدماتی به افراد در کوهستان در جهت امداد و نجات داشته‌ایم و در اتفاقات جاده‌ای نیز با پشتوانه و همراهی داوطلبان در حوزه امداد توانستیم خمات خوبی را ارائه دهیم.

او تصریح کرد:مرکز کنترل ۱۱۲ نیز در صورتی که به امداد گران در صحنه حادثه نیاز باشد در اختیار شهروندان است تا در ارسرع وقت به جهت امداد رسانی در صحنه حاضر باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.