قنبرزاده: فدراسیون دو و میدانی مانع از اعزامم به مسابقات آسیایی شد

رکورد دار پرش ارتفاع گفت: من با رکورد ۲/۱۵ قابلیت کسب مدال در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا را داشتم، اما حقم را نادیده گرفتند.

کیوان قنبرزاده رکورد دار پرش ارتفاع اظهار کرد: من با هزینه شخصی خود از آلمان به ایران آمدم تا  در مسابقات قهرمانی داخل سالن باشگاه‌های کشور شرکت کنم. تمرینات خوبی در این مدت در آلمان زیر نظر مربیان پشت سرگذاشتم و از آمادگی خوبی برخوردار هستم.

او ادامه داد: با رکورد ۲/۱۵ متر این قابلیت در من وجود داشت که به مدال برسم، اما مسئولان فدراسیون دو و میدانی همانند بازی‌های کشور‌های اسلامی در اینجا هم حق من را نادیده گرفتند و مانع از این شدند که همراه با تیم به مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا بروم. اصلا آن‌ها در این مدتی که در آلمان سکونت دارم هیچ گونه تماسی با من نگرفتند و جویای حالم نیستند و شرایط مالی را بهانه قرار دادند.

قنبرزاده بیان کرد: اساسا وظیفه یک فدراسیون در قبال ورزشکاران خود حمایت از برگزاری اردو و همچنین اعزام به مسابقات مهم است، اما تاکنون فدراسیون دو ومیدانی رویکرد خوبی در قبال من نداشته است. همچنین چرا باید به جای اعزام تیم کامل یک تیم ناقص را به مسابقات می‌فرستند و همین مسائل باعث سرخوردگی ورزشکار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار