اوضاع گرمایشی در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی سمنان مطلوب است

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: شرایط فعلی گرمایش در مراکز شبانه‌روزی مطلوب بوده و در برخی از مراکز، تدابیر لازم به‌منظور تهیه وسایل جایگزین گاز طبیعی اتخاذ شده است.

منطقی با بیان اینکه هزار مددجو در مراکز شبانه روزی استان سمنان مقیم هستند، ابراز داشت: این مهم می‌طلبد تا پیش بینی لازم برای مقابله با بحران سرما در اینگونه مراکز صورت گیرد.

وی ضمن بیان اینکه راه برون رفت از بحران وجود آمادگی و تدبیر لازم در برابر آن است، افزود: وجود اقدامات پیش گیرانه نظیر پدافند غیرعامل می‌تواند عاملی باش تا به راحتی بتوانیم بحران‌های غیر منتظره را پشت سر بگذاریم.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه یکی از راهبردهای لازم برای مراکز شبانه روزی استفاده از درب و پنجره‌های دوجداره است، ابراز داشت: با انجام این اقدامات در برخی مراکز شبانه روزی سطح استان توانستیم ۵۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی داشته باشیم لذا این اقدام برای همه مراکز می‌بایست اجرایی شوند.

منطقی با بیان اینکه احتمال افت فشار گاز برای استان و همچنین مراکز شبانه روزی تحت پوشش وجود دارد، تصریح کرد: با حسب درک این موضوع در مراکز شبانه روزی وسایل جایگزین گاز طبیعی تهیه شده است و باید گفت که مراکز نگهداری و شبانه روزی مددجویان به لحاظ وسایل گرمایشی و ایمنی آنها در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار