کمک سه میلیاردی به نیازمندان الموت غربی

رئیس کمیته امداد اداره الموت غربی گفت: خیران طی ۹ ماهه سال جاری بیش از سه میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان به نیازمندان الموت غربی مساعدت کرده اند.

جواد میرزاپور کلشتری رئیس کمیته امداد اداره الموت غربی گفت: طی ۹ ماهه سال جاری بیش از سه میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان توسط خیران و نیکوکاران به نیازمندان و محرومان الموت غربی مساعدت شده است.

وی افزود: از این میزان بیش از ۲۲۴ میلیون تومان کمک‌ها مردمی است که در پنج مرکز نیکوکاری جمع آوری شده همچنین بیش از ۱۳۴ میلیون تومان صدقه واریزی مردم نیکوکار در دو هزار و ۲۶۶ صندوق صدقه است.

میرزاپور کلشتری عنوان کرد: در این مدت یک هزار و ۱۱۰ حامی به ۲۷۲ فرزند محسنین و ۳۰ فرزند یتیم بیش از یک میلیارد و ۱۱۶ میلیون تومان کمک کرده اند که همه این کمک‌ها توسط حامیان به حساب فرزندان معنویشان واریز شده است.

وی با اشاره به سیاست توانمندسازی نیازمندان خاطرنشان کرد: طی ۹ ماهه سال جاری بیش از هفت میلیارد تومان تسهیلات به ۱۰۶ مددجو و نیازمند پرداخت شده است که از این تعداد ۶ فقره از محل منابع صندق قرض الحسنه امداد ولایت و ۱۰۰ فقره از محل منابع بانکی پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد اداره الموت غربی خاطرنشان کرد: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) بر توانمندسازی و محرومیت زدایی براساس توانایی‌های افراد و ارتقای این توانایی‌ها و استعداد‌ها با آموزش‌های مهارتی است.

وی تصریح کرد: عموم مردم نیکوکار در کنار کمک‌های خود از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷*، می‌توانند برای تأمین نیروی کار خود را از طریق جذب مددجویان توانمند پیگیری کرده و از بسته تشویقی این نهاد بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.