نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

افول استکبار جهانی در سایه عمل امت اسلامی به مفاهیم قرآنی قابل تحقق است

آیت الله محسن حیدری گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) برآیند قرآن است و افول استکبار جهانی در سایه عمل امت اسلامی به مفاهیم قرآنی محقق می‌شود.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسابقات قرآن از افتخارات نظام و انقلاب اسلامی است و گام بلندی در ترویج، قرائت و عمل به مفاهیم قرآن است.

او می گوید: مسابقات سراسری قرآن زمینه ساز توجه عمیق‌تر و بیشتر ملت ایران و دیگر ملت‌های مسلمان است ضمن آنکه این قرآن است که باعث بیداری ملت‌های مسلمان شده است.

به گفته او هر سرمایه‌ای که برای ترویج مفاهیم بلند قرآن در سطح جامعه اسلامی ما گذاشته شود در زمینه اهداف مقدس الهی است که این خود باعث خشنودی قلب مقدس امام عصر (عج)، روح پرفتوح امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهدا خواهد شد.

آیت الله حیدری گفت: خوزستان یک استان ولایت مدار، قرآن دوست و دارای ظرفیت‌های بسیار زیاد قرآنی است که شاهد این مدعا کسب مقام‌های ملی و بین المللی جوانان خوزستانی در رقابت‌های قرآنی است.

به گفته نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزاری این مسابقات به جهت زمانی و مکانی و هم کیفیت و کمیت در سطح بسیار بالایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.